Avatar billede px6 Nybegynder
07. juni 2003 - 18:11 Der er 1 løsning

Input Felter og Gøgl kode

Hej drenge, jeg har en to-parter.

Første er meget nemt (tror jeg). Jeg har et mail login i en textfield, der som default har texten : Mail login (for at spare plads). Kan man nemt gøre sådan at den markerer denne default text ved at klikke på textfeltet i stedet for at man først skal slette hvad der står ?

Så har jeg noget mere kringlet (igen, tror jeg). Jeg har en lille side med en table, 2 collums, 22 rows. I disse rows sidder mine links. Jeg vil gerne have en funktion så jeg kan fra siden selv add eller delete de links, tilføje andre. Kan det lade sig gøre i html eller hvad. Det skal bare være nemt og overskueligt. Da siden ligger og bruges lokalt, kan jeg jo bare skrive til koden direkte, hvis det altså kan gøres.

der er 100 point ude med en 40/60 ratio på de to spørgsmål.

mvh

x6
Avatar billede px6 Nybegynder
12. juni 2003 - 00:54 #1
ok drenge, så prøver vi igen med flere point.