Avatar billede mrnight Nybegynder
07. juni 2003 - 15:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Strømme i kredsløb

Jeg har hørt at ligemeget hvilket kredsløb man tager er strømmen ens overalt i det!

Er det tilfældet hvis der paralelforbindelser i kredsløbet? Fx. et fjersyn?
Avatar billede fromsej Praktikant
07. juni 2003 - 15:45 #1
I en serieforbindelse er strømmen ens og spændingen forskellig.
I en parallelforbindelse er det omvendt, ellers kan du håbe på at Bob builder kommer forbi og forklarer det lidt bedre.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. juni 2003 - 15:51 #2
mrnight => Du (I) bedes komme med en forklaring her
http://www.eksperten.dk/spm/361778
Avatar billede mrnight Nybegynder
07. juni 2003 - 15:53 #3
Jeg vidste ikke man ikke måtte have 2 brugere. Jeg faktisk bare ikke hede MrNight mere så jeg lavede en ny og ville derefter lukke den anden! Nu er jeg kommet til at lukke den forkerte! Lort :-(
Avatar billede eagleeye Praktikant
07. juni 2003 - 15:54 #4
hehe... det er regel nummer 1.

Sådan går det når man ikke kan holde rede på hvilken bruger man er logget ind med.
Avatar billede eagleeye Praktikant
07. juni 2003 - 16:00 #5
MrMight>> Jeg tillader lige at blive lidt grov. Du har oprette mrmight for 54 dage siden og når man opretter en bruger så får man smidt reglerne lige i hoved og bliver bedt om at gennem læses dem. For 6 dage siden har du så oprettet bob_builder, og igen har du bare scrollet ned igennem uden at så meget som kigge på reglerne.

Nu syntes jeg du skal tage og bruge 5-10 min på at læses dem igennem:
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede mrnight Nybegynder
07. juni 2003 - 16:03 #6
De er da også sidsyg vilde i varmen! De puster sig op det kan jeg da godt forstå!

"Vi lukker de bruger eller dine brugere" *pling* tænker man og man tænker måske også lidt?

Det gør de da bare jeg laver da bare en ny! Jeg piver ikke eller tager til Fårborg af den grund!
Avatar billede fromsej Praktikant
07. juni 2003 - 16:05 #7
Fårborg er det ikke kun for lamme?
Avatar billede mrnight Nybegynder
15. juni 2003 - 20:39 #8
Ingen der vil give et svar! Så trækker jeg pointene tilbage!