Avatar billede elvin Nybegynder
07. juni 2003 - 13:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

trådløs musikoverførsel ?

Kære Eksperter
Jeg tror helt bestemt der findes en blandt jer, som har en viden som hurtig kan fortælle mig om der findes en "kommunikationsdel" som kan overføre musik fra min pcér til mit musikanlæg andet sted i huset - altså en "sender" og en "modtager" - hvis det findes ville jeg blive glad for et link til forhandler eller producent - hvor jeg formenlig også kan finde en pris. på forhånd tak for hjælpen.
De bedste hilsner
Teddy Schnefeldt
Avatar billede kenp Novice
07. juni 2003 - 13:17 #1
www.palmbutler.com

ellers sælger TDC butikkernerne også et sæt, fra medion
Avatar billede elvin Nybegynder
07. juni 2003 - 15:49 #2
Tak skal du have kenp skriv igen så jeg kan give dine velfortjente point

mvh
Teddy
Avatar billede kenp Novice
07. juni 2003 - 15:52 #3
.