Avatar billede lademan Novice
07. juni 2003 - 13:05 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Find 5 ligheder

Find 5 ligheder:
http://soeg.jubii.dk
http://apple.com/quicktime
Avatar billede lademan Novice
07. juni 2003 - 13:09 #1
.
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
07. juni 2003 - 13:18 #2
omg, menuen er jo en total efterligning.
Avatar billede mjl Nybegynder
07. juni 2003 - 13:36 #3
He he...
Avatar billede Jman Praktikant
07. juni 2003 - 13:39 #4
det kan være ham, der har lavet Kronprinsen's side, har fået nyt job som "designer" (læs: tyv) på jubii      c",)
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
07. juni 2003 - 13:53 #5
superior >> har godt hørt om det, han du ikke give en ref. til en artikel?
Avatar billede melao Nybegynder
07. juni 2003 - 14:07 #6
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
07. juni 2003 - 14:10 #7
hmm... er der ikke nogen der har et link til den norske side?
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
07. juni 2003 - 14:10 #8
eller svenske...
Avatar billede viciodk Praktikant
07. juni 2003 - 14:13 #9
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
07. juni 2003 - 14:41 #10
ok, tak... hehe, idiot
Avatar billede exp Juniormester
07. juni 2003 - 14:55 #11
måske den skulle ind på www.pirated-sites.com...
Avatar billede tpd Nybegynder
07. juni 2003 - 22:00 #12
hmm 5 ligheder det eneste jeg kan se er at menu linien er 2tal kopi !! Hvis der er andre som kan se noget andet så skriv det lige
Avatar billede dalli Nybegynder
09. juni 2003 - 15:51 #14
Det er sku da ikke en total efterligning den menu kan man se på mange amerikanske sider, og hvis man ser ordentlig efter kan man se at jubii's menu er meget bedre gennemført grafisk...

så jeg ved ikke hvorfor folk begynder at plapre sådan noget lort af!!!

/Daniel Kjær
Avatar billede darkdruid Nybegynder
12. juni 2003 - 03:38 #15
hhmm.. det ska så lige siges at apple designet som de bruger på jubii er ved at være ret populær.. man kan også sagtens finde mange tutorials på nettet til adobe photoshop om hvordan man lave de smarte "iMac" knapper..
Avatar billede staz Nybegynder
18. juni 2003 - 15:53 #16
dalli >> Nu håber jeg det var en joke det der:
"og hvis man ser ordentlig efter kan man se at jubii's menu er meget bedre gennemført grafisk..."

Apples menu, ja faktisk hele sitet, vil jeg vove at påstår er meget bedre grafisk lavet end jubii´s. De har jo kørt den stil i laaang tid og de har udviklet den til et helt design koncept og ikke bare til deres hjemmeside.

Når en stor portal som jubii, for ikke at tale om et stort projekt som Lycos, skal have et facelift bør det være noget revolutionerne, eller i det mindste noget nyt. At tage noget som er brugt på mange amrikanske sites som du siger, er der jo ikke noget ide i. Det viser bare de er lade, og ikke vil være med helt fremme. At de har "stjålet" ideen, kan jeg såmænd godt forstå da det er ne rigtig fed stil, men apples holder nu bare bedre...

Just my 2 cent...
Avatar billede martinus197329 Nybegynder
23. juni 2003 - 11:00 #17
Jubii´s banner ude i højre side suger. Det ødelægger fuldstændigt hele deres (andres) design.
Avatar billede exp Juniormester
23. juni 2003 - 11:03 #18
Lukketid?