Avatar billede solisian Nybegynder
07. juni 2003 - 11:51 Der er 4 kommentarer

Hjælp til installation af wireless kort Netgear MA401

Hej
Jeg har problemer med at instalere Netgear wireless kort model MA401. Jeg har operative system win XP home edition og dette supporteres af Netgear wireless kortet. Der er en CD med og instruktion, men jeg har prøvet alt og kunne ikke!! Jeg har sat kortet i og CD´en i drevet og har bootet laptopen. Den indikere, at der er fundet nyt hardware og tryk next(recomended)men til sidst siger den at kunne ikke instalere og anbefalder go til internet og ....
Der sker ikke noget.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig og kunne giv et par gode hints.
Tak
vh
Solisian
Avatar billede kenp Novice
07. juni 2003 - 11:58 #1
ja lad vær med at bruge XP driverne, kør indstallationen fra din CD-rom, det plejer at hjælpe. og hvis den siger de ikke er gyldige xp filer tryk ignorer og fortsæt.
Avatar billede bad24 Nybegynder
07. juni 2003 - 11:59 #2
ligger der ikke en setup fil på cd'en?
Avatar billede kenp Novice
07. juni 2003 - 12:10 #3
Avatar billede solisian Nybegynder
07. juni 2003 - 16:19 #4
Jeg har prøvet alt. Kørt installation fra CD, og ignoreret og ikke ignoreret! Der er heller ikke en setup fil der hører til driveren. Der er en setup fil for et andet program der hedder winupdate. Jeg har også vøret på netgear hjemmeside og har brugt det same link, men efter download så det same der ligger på CD´en!