Avatar billede jlj Nybegynder
01. december 2000 - 13:57 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Knowledge Sharing

Jeg savner noget hard-/software til handling af information i vores virksomhed. F.eks. til indscanning af materialer, arkivering etc. Jeg har hørt om et program, der hedder Flowport - har nogen andre ideer?
Avatar billede theportal Nybegynder
01. december 2000 - 15:13 #1
Mener vist at Lotus kom med et produkt kaldet \'Raven\', jeg tror det er sådan det du skal bruge, kig evt. selv på www.lotus.com

/TP
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2000 - 15:22 #2
Elektronisk dokument behandling. Englænderne har lavet et system, som der er blevet bygget videre på til komunerne. Hva det hedder kan jeg ikke huske.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2000 - 15:23 #3
Jeg ved , at der er nogle som bruger outlook til formålet. Skulle virke fortrindelig.
Avatar billede canders Nybegynder
14. december 2000 - 21:54 #4
Raven er et rigtig smart produkt. Det er ligge kommet på markedet for 3 uger siden. Det indeholder nogle helt nye funktionaliteter som ikke eksistere i andre produkter af denne type. Produktet hedder forresten ikke RAVEN, men K-station. Det er vist ikke så dyrt, men anvendes allerede af virksomheder som Mærsk.
Avatar billede canders Nybegynder
14. december 2000 - 21:54 #5
Raven er et rigtig smart produkt. Det er ligge kommet på markedet for 3 uger siden. Det indeholder nogle helt nye funktionaliteter som ikke eksistere i andre produkter af denne type. Produktet hedder forresten ikke RAVEN, men K-station. Det er vist ikke så dyrt, men anvendes allerede af virksomheder som Mærsk.
Avatar billede canders Nybegynder
14. december 2000 - 21:54 #6
Raven er et rigtig smart produkt. Det er ligge kommet på markedet for 3 uger siden. Det indeholder nogle helt nye funktionaliteter som ikke eksistere i andre produkter af denne type. Produktet hedder forresten ikke RAVEN, men K-station. Det er vist ikke så dyrt, men anvendes allerede af virksomheder som Mærsk.
Avatar billede jlj Nybegynder
15. december 2000 - 08:13 #7
Ved du, hvor man kan få yderligere oplysninger om K-station, eller hvem der forhandler det?
Avatar billede canders Nybegynder
17. december 2000 - 06:42 #8
K-station er et Lotus produkt. Du skal kontakte Lotus i Hørsholm. Se evt på www.Lotus.dk.