Avatar billede wazi Nybegynder
06. juni 2003 - 22:31 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Gratis Ringetoner eller Logoer

Nogen der kender et site, hvis det eksisterer, hvor man kan sende et gratis logo eller en gratis ringetone til sin mobil??
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
06. juni 2003 - 22:32 #1
du kan vinde point og dermed købe en ringetone med dem på www.mobital.dk
men du kan også købe...
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 23:25 #2
Nope - desværre ik mere..

TDC, og mange andre har lukket for deres gateway, så man kan heller ikke engang sende sms gratis fra nettet mere :o(

Sådan en gateway, som f.eks. Mobital bruger til at sende ringetoner logoer m.v. koster noget flere hundrede tusinde, så de bliver nødt til at tage penge for det..

Man kan dog godt tjene et gratis bonus point på MobiTal, men du bliver stadig selv nødt til at betale noget :/

Du kan (måske) hvis det er til nokia eller ericsson, kan du muligvis sende en kode med en ringetone i via en gratis sms sender som ICQ. (en af de få der er tilbage) men jeg tvivler..

MVH
Anders
Avatar billede suicidal Nybegynder
06. juni 2003 - 23:29 #3
Jeg kender en side hvor du selv kan komponere dine ringetoner, hvis det r noget... Men du skal være medlem, men det kan du jo bare blive hurtigt.... www.mobilside.dk
Den hentede jeg i hvert fald fra
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juni 2003 - 09:15 #4
Du tager fejl snuseren.dk Du kan stadig sende fra tdc gratis :-)
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
07. juni 2003 - 09:45 #6
LRD ->> Hvis man skal sende fra TDC, skal man da have mobilnummer der.

På Telmore, som jeg har, har de osse lavet en websms, men der skal man bare have et Telmore nummer..
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juni 2003 - 09:50 #7
Ja det har du nok ret i. Har godtnok TDC talekort. Der er jo altid coolsms eller dingelig så :-)

Nå men sorry til opretter da dette slet ikke har med spørgsmålet at gøre :-)

Lrd
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
07. juni 2003 - 10:53 #8
der er tusind andre steder man kan sende fuldstændig GRATIS SMS fra UDEN at man behøves at have nummer der.

Se det her link: http://www.vindenand.dk/klik&uid=4.html
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juni 2003 - 10:59 #9
tusinder siger du *SS* Kan kun se 16 :-)
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
07. juni 2003 - 16:03 #10
pistolpalle ->> Jeg tror de fleste har TDC, eller et abbonemant, der kører på TDC's net, så dem kan man jo ikke bruge til ret meget når de ik kan sende til TDC mobiler :op)
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
07. juni 2003 - 16:03 #11
ups :o)
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
07. juni 2003 - 17:11 #12
Med 1rstwap kan man da sende til alle selskaber i næsten hele verden
Avatar billede lrd Nybegynder
28. juni 2003 - 13:52 #13
Feedback ville være nice her!!
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
30. juni 2003 - 16:13 #14
snuseren.dk>> Hvilke sider på http://www.vindenand.dk >> Send SMS kan du ikke sende til TDC med?

Regards

Michael (som ejer http://www.vindenand.dk ...)
Avatar billede abruscato Nybegynder
16. august 2003 - 20:32 #15
Måske kan du bruge www.gratisringetoner.dk til noget?
Avatar billede hejms Nybegynder
10. april 2004 - 22:18 #17
Der er en rigtig fed hjemmeside der hedder www.xgryde.dk hvor man kan få en hel masse gratis ting til sin tlf... :-)
Avatar billede aalborg9220 Nybegynder
25. oktober 2004 - 00:49 #18
Avatar billede abruscato Nybegynder
09. august 2005 - 20:27 #19
Lukketid?