Avatar billede herberth Juniormester
06. juni 2003 - 19:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

"Studenterhjælp" de næste 2-3 md.

Hej
Jeg har diverse opgaver der skal løses. Jeg har brug for hjælp fra enten i form af en studerende, der ønsker et sommerferiejob eller en arbejdsløs, der gerne vil have noget at lave de næste 2-3 md. Opgaverne går kort sagt ud på at rydde op på mit site og få tingene til at fungere. Dette kræver at man generelt er dygtig til programmering men nok især stærk på PHP. Jeg forestiller mig at det skulle foregå som "et rigtigt job" hvor du fik en kontorplads hjemme hos mig og havde en fast arbejdsuge f.eks. ved at arbejde fast tre dage om ugen og i de andre dage arbejde efter behov. Jeg forestiller mig en løn på 6000 jydske kr./md. Hvis du er interesseret så hører jeg gerne fra dig - du kan skrive til mig eller ringe - Jeg påregner at holde "ansættelsessamtaler" i uge 25.
Venlig hilsen Herbert - Info@corneliues.dk - 26235940

Ps. Hvis det hele går som jeg regner med vil der være mulighed for regulær fastansættelse efter disse 2-3 måneder.
Avatar billede smooth Nybegynder
06. juni 2003 - 19:45 #1
Hvor i landet bor du `?
Avatar billede melao Nybegynder
06. juni 2003 - 21:02 #2
Det er jo en væsentlig ting :).
Mit gæt er Frederiksberg, efter et whois på corneliues.dk ?

Vh. Casper
Avatar billede smooth Nybegynder
06. juni 2003 - 21:30 #3
Det er jo ikke alle der gider at bruge whois når man skal finde ud af hvor ens måske kommende arbejdsgiver bor..
Avatar billede webcreator Nybegynder
06. juni 2003 - 22:40 #4
Herberth > Hej.

Jeg er bestemt interesseret. Men da jeg bor på fyn, er det lidt besværligt for mig at komme frem og tilbage. Jeg har imidlertid intet imod at pendle nogen af dagene. Men ville det være muligt, at arbejde hjemme fra nogen af dagene ? En tur fra Odense til Frederiksberg er trodsalt ikke gratis.
Avatar billede cyborgsoftware Nybegynder
06. juni 2003 - 23:45 #5
Hvorfor spore IP, når man bare kan slå hans mobilnummer op i telefonbogen!!!
Krak siger han bor i Søborg, som er ca. 10km fra Kbh centrum
Avatar billede herberth Juniormester
23. maj 2005 - 23:19 #6
LUKKER - TAK FOR TILBAGEMELDINGERNE - MVH. HERBERT