Avatar billede mudsteren Nybegynder
06. juni 2003 - 19:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af en gaming maskine.

Her den anden dag da jeg surfede lidt rundt inde på tweakxp.com faldt jeg over nogle indstillinger som det er anbefalet at man laver, hvis man er en hard core game.

Mit spørgsmål går så på om de virkeligt kan mærkes hvis man spiller Counter-Strike og om de kan anbefales?
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juni 2003 - 09:29 #1
Selvfølgelig kan man peppe sin hardware lidt extra til spil o.s.v. men om det kan betale sig er jo spørgsmålet :-) Et spil som CS tror jeg ikke du får meget udaf det med men måske de mere grafik krævende kan det virkelig mærkes.
Du kan jo prøve dem og så vende tilbage til oprindelig indstilling hvis du ikke synes det er noget alligevel :-)

Lrd
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juni 2003 - 09:31 #2
Avatar billede mudsteren Nybegynder
07. juni 2003 - 16:37 #3
Yep det er dem jeg mener, men tror der vil være en del arbejde i at lave disse indstillinger for mig, eftersom jeg ikke er den største haj til com. Men tror jeg venter med at lave dem til jeg begynder at spille nogle ere krævende spil :P
Avatar billede mudsteren Nybegynder
07. juni 2003 - 16:39 #4
Jeg er også newbie til eksperten, tror lige jeg er kommet til at give point til mig selv :/, nogen mulighed for at give dem til dig lrd istedet?
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juni 2003 - 17:30 #5
Ja du skal bare oprette et spørgsmål med reference til dette :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juni 2003 - 17:41 #6
Fik jeg forklaret det ordenligt :-)

Altså opret et spørgsmål som du plejer. Brug overskriften" Point til LRD"

Og vedlæg en reference til dette spørgsmål.

Sådan det var vist bedre :-)

Hyg dig

Lrd
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juni 2003 - 18:27 #7
Du fortrød måske :-)
Avatar billede bredker Nybegynder
08. juni 2003 - 00:53 #8
Avatar billede lrd Nybegynder
08. juni 2003 - 08:27 #9
Takker Bredker som altid :-)

Ha en dejlig dag

Lrd