Avatar billede zub-zero Nybegynder
06. juni 2003 - 15:45 Der er 1 kommentar

Time registrerings program

jeg søger et program som kan holde styr på medarbejdernes timer. et program hvori man, når man har fri, nemt kan indskrive hvor mange timer man har været der den dag. programmet skal kunne køre over netværk (programmet skal kunne hente databasen fra et windows netværks drev).

programmet behøver ikke være freeware og behøves heller ikke absolut være muligt at købe her i DK selvom dette ville være bedst. på forhånd tak.

(der vil blive givet point til et evt. program vi vælger at købe når vi har bestemt os, der kan derfor godt gå en lille uge mens vi diskutere hvad der er bedst.

Henrik Hs
Avatar billede ennas Nybegynder
06. juni 2003 - 19:35 #1
Hej Henrik
Prøv med denne side: www.officesystem.dk. Det system har vi hos os og det fungerer godt :-)

Ennas