Avatar billede ployd Nybegynder
06. juni 2003 - 13:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Stationær PC over bærbars skærm ?

Hej med jer

Jeg står med det problem at min skærm til min PC er gået død. Og det store (måske lidt dumme) spørgsmål er så :
Kan jeg bruge skærmen på min bærbare computer til min stationære ??

...Ployd
Avatar billede scb Praktikant
06. juni 2003 - 13:20 #1
Og et hurtigt svar:
Det kan rent teknisk ikke lade sig gøre.
-SCB
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. juni 2003 - 13:20 #2
køb en ny - bilka har en 17" til under en tusse
Avatar billede ployd Nybegynder
06. juni 2003 - 13:21 #3
Jeg har forresten XP pro på begge computere.
Avatar billede ployd Nybegynder
06. juni 2003 - 13:23 #4
Den er kun 1,5 mdr. gammel så jeg kan vel benytte mig af reklamationsreglen eller hvad  det nu hedder. Det er forøvrigt en 19"
Avatar billede soundfacts Nybegynder
06. juni 2003 - 13:30 #5
Hej
det kan teoretisk lade sig gøre - men ikke i praksis . Grunden er, at du ikke kan føde en indbygget ( notebook )) skærm med et externt signal . Input muligheden ( stik )  mangler ganske enkelt .  - Så ... en tur i Bilka
Avatar billede ployd Nybegynder
06. juni 2003 - 13:32 #6
Øhm...eftersom skærmen kun er 1.5 måned gammel må den da kunne byttes eller repareres uden omkostninger eller er jeg gslt på den ??
Avatar billede scb Praktikant
06. juni 2003 - 13:33 #7
Det er ikke nok med et stik, signalerne internt i en bærbar fra skærmkort og til skærm er ikke de samme som i en stationær PC (Der er stor forskel)
-SCB
Avatar billede scb Praktikant
06. juni 2003 - 13:34 #8
Der må helt sikkert være garanti på den..
Avatar billede ployd Nybegynder
06. juni 2003 - 13:36 #9
Tak for svarene .... Konklusionen må vist som først antaget være at det ikke kan lade sig gøre, praktisk i hvert fald! Men hvad ved jeg :o)
Avatar billede ployd Nybegynder
06. juni 2003 - 14:12 #10
Den bliver gratis byttet til en ny. Jeg har lige talt med leverandøren! Happy ending !
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. juni 2003 - 02:13 #11
kanon :)