Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 12:37 Der er 39 kommentarer og
3 løsninger

foreløbig vurdering

En foreløbig vurdering af designet på et nyt layout/design jeg er ved at lave til musicchart.dk, i kan evt. sammenligne med den nuværende side:

Den nye:
http://www.musicchart.dk/ny/html/index.htm

Den nuværende:
http://www.musicchart.dk/

/Bjarke
Avatar billede sthen Nybegynder
06. juni 2003 - 12:43 #1
Den er MEGET pænere end den gule, som er særdeles afskyelig.

Når det så er sagt, er der jo egentlig ikke så meget nyt under solen i forhold til andre sites. Hvorfor får du ikke lavet et banner, som har lidt mere med musik at gøre. Den bør vel ikke lede tankerne hen på øl, f... og hornmusik - eller hva'?
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 12:45 #2
det har da alt med musik at gøre, øhhh... der står MUSICchart og ...ehhh... det er Britney's bryster :O) - hun har da oxo noget med musik at gøre
Avatar billede sthen Nybegynder
06. juni 2003 - 12:51 #3
Sorry - men det er da LIDT svært at se, når du kapper knoppen af damen.

Kan godt lide din menuefekt i øvrigt.
Avatar billede sthen Nybegynder
06. juni 2003 - 12:52 #4
Nu du selv er inde på det, har du så fået hendes accept på, at du godt må bruge det foto af hende på dit site ????????????
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 12:54 #5
nå ja, du siger det jo selv... man ser jo ikke hendes ansigt, så ved man jo ikke det er hende... så jeg mener ikke man skal bruge en accept så...
Avatar billede Kengun Praktikant
06. juni 2003 - 13:03 #6
men uden hendes hovede så har jo ik hendes bryster noget med musik at gøre ;)
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 13:04 #7
hmm... argh... det ser godt ud, og det er det der tæller... jeg kan da godt sætte den højttaler ind, hvis det er så vigtigt...
Avatar billede doggy82 Praktikant
06. juni 2003 - 13:07 #8
Metallica's "St. Anger" skal lige ind under "Ude nu" :)
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 13:09 #9
doggy82 >> huh? :O)
Avatar billede doggy82 Praktikant
06. juni 2003 - 13:11 #10
huh - selv "St. Anger" er ude nu. Derfor skal den på din side stå under "Ude nu:"
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 13:12 #11
?... hvor ser du "Ude nu:" henne?
Avatar billede doggy82 Praktikant
06. juni 2003 - 13:14 #12
"Stærke rockudgivelser!!!"
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 13:15 #13
ehhheem... læs dato (det er en nyhed) "20-05-2003".
Avatar billede doggy82 Praktikant
06. juni 2003 - 13:20 #14
hmmm ok - undret mig bare lidt, jeg fik pladen ind af døren igår.
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 13:21 #15
mmm... udgivelses datoen blev rykket fra den 9/6 til den 5/6 pga. en meget stor efterspørgsel
Avatar billede nasty-nixi Nybegynder
06. juni 2003 - 13:44 #16
DEN ER FUCKING MEGA VILD
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 13:48 #17
nasty-nixi >> hmmm... er det godt eller dårligt... og hvad er det der er godt eller dårligt?... bare så'n
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 13:49 #18
eller er det Metallica - St. Anger du snakker om?
Avatar billede doggy82 Praktikant
06. juni 2003 - 13:55 #19
det er det nok, den er pænt hård.
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 13:57 #20
helt enig, den er fed.
Avatar billede Kengun Praktikant
06. juni 2003 - 13:58 #21
hmm, var det din side eller musikken til Metallica du ønskede feedback på?
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 13:59 #22
det er siden: http://www.musicchart.dk/ny/html/index.htm

Samtalen kom vist ud på et sidespor :O/
Avatar billede mjl Nybegynder
06. juni 2003 - 14:50 #23
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 15:03 #24
mjl >> forklar venligst hvad det betyder
Avatar billede doggy82 Praktikant
06. juni 2003 - 15:06 #25
Det er hans eksamen gennemsnit
Avatar billede rangerbs Nybegynder
06. juni 2003 - 15:13 #26
musicchart.dk --> synes at det ser rigtigt godt ud det altså det nye...

også synes jeg at du skal skynde dig at skifte det nye ud med det gamle da jeg ikke kan klare den gule farve :D

mvh Ranger
Avatar billede doggy82 Praktikant
06. juni 2003 - 15:16 #27
btw  jeg har det fint med den gule :)
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 15:23 #28
tjaa... den gule tager lige lidt tid før man han vænnet sig til den :O)... jo da, selvfølgelig bliver den skiftet ud hutigtst muligt... meeeen der er lige et par småting der skal klares først... fx alle siderne skal laves... men i får lov til at vurdere den igen, når jeg kommer så langt
Avatar billede mjl Nybegynder
06. juni 2003 - 16:21 #29
doggy82> Talte ikke til dig!!!

musicchart.dk> Det jeg mener er, at jeg ikke syn'sden er særligt pæn - jeg er sikker på, at du kan lave designet meget flottere...

Der er for mange "huller" og for meget diller daller - du kan få den til at se mere prof. ud, det er jeg sikker på...

Jeg mener, at det er vigtigt at være ærlig - kommentarer som "DEN ER FUCKING MEGA VILD" virker ikke helt overbevisende...!!!

Nok fra mig - håber du lander på en rigtigt flot side, til sidst!!!

hilsen mjl
Avatar billede mjl Nybegynder
06. juni 2003 - 16:28 #30
Avatar billede coolstar Nybegynder
06. juni 2003 - 16:34 #31
bjarke kan du ikke kontakte mig på msn thomas@codevision.dk eller icq 133146476 eller mail thomas@musicon.dk

har selv eget musik magasin måske ku vi finde ud af noget.
www.musicon.dk
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 18:12 #32
mjl >> kan du ikke komme med konkrete ting der er galt?
Avatar billede mjl Nybegynder
06. juni 2003 - 18:29 #33
Tjo - dine menuer i siderne - det ser ud som om der mangler noget - baggrund og indhold vælter lidt tilfældigt rundt - nogen gange smalt, så i fuld bredde o.s.v.

Du bruger nogle fine blå nuancer - men den grå kikser totalt i forhold til det andet - 3D effekten kan undlades, eller laves på anden måde...

Din "smarte" menu i venstre top, har en helt anderledes skrift - den ser udsmattet ud - effekten er måske "hip" men det virker u-proff.

Jeg ved ikke om dette kan bruges - måske skal du bare lige ha' taget det værste kog af gryden - måske du blev lidt for ivrig - mindre kan gøre det!
Avatar billede mjl Nybegynder
07. juni 2003 - 09:41 #34
???
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
07. juni 2003 - 11:03 #35
hmmm... ok, tjoo, har du et forslag til en farve der kan erstatte den grå? ... jeg har set mig blind på andre muligheder...

Og hvis jeg nu gjorde menuerne i siderne ens, ville det hjælpe, så de fx alle sammen så ud som dem i nederste venstre side.
Avatar billede mjl Nybegynder
07. juni 2003 - 11:11 #36
Ja - ens menuer - og måske denne bgcolor=#CCD4DC
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
07. juni 2003 - 13:14 #37
Avatar billede mjl Nybegynder
07. juni 2003 - 13:35 #38
...meget bedre. Din menu i venstre top - kan du ikke lave noget baggrund på den, så det ikke ser så "udklippet" ud?
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
09. juni 2003 - 14:39 #39
vi er her for musikken.. og så et sæt patter ved siden af?..

Bryster er ikke lige det jeg forbinder mest med musik :/..
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
09. juni 2003 - 14:54 #40
hehe... inden i falder helt i svime over de patter --- så er jeg blevet overtalt til at skifte dem ud... det kommer nok en højttaler ved siden af i stedet for
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
12. juni 2003 - 10:18 #41
nå, tror jeg lukker.
mjl>> laver du ikke et svar, så du kan få del i de mange point :o/
Avatar billede mjl Nybegynder
12. juni 2003 - 16:57 #42
Svar