Avatar billede moejensen Nybegynder
06. juni 2003 - 12:12 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Promover hjemmeside på nettet

Hvordan får jeg flest mulige klik på min hjemmeside uden det koster for meget?

Jeg har husket følgende:
- Registrer mit link hos jubii, med sigende søgeord
- Husket meta tags med robot og nøgleordskomandoer
- Husket robot.txt

Hvad kan jeg gøre mere, og hvilke søgemaskiner skal jeg registrere siden hos?
Avatar billede thorus Nybegynder
06. juni 2003 - 12:19 #1
Jo flere som har dit link på deres side jo bedre position får du i eks. google.com etc.. så link exchange med andre sites er en god ide.
Avatar billede e-builder.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 12:29 #2
Det afhænger af hvad du vil med dit website. Er det bare hobby eller business?

Hvis formålet er at skabe salg, så kræver det investering både i tid og penge.

Brug et SEO firma til at hjælpe dig med at skaffe kunderne, ved bla. at køre markedsføringskampagner på nettet med henblik på at skaffe kvalificeret trafik og conversions (at konvertere de besøgende til købende kunder)
Avatar billede moejensen Nybegynder
06. juni 2003 - 12:31 #3
det er business, men jeg har ikke mange penge til rådighed.
Avatar billede thorus Nybegynder
06. juni 2003 - 12:42 #4
business så kan du måske gøre som Bookland. eks. shop.phpuniverset.dk
Avatar billede moejensen Nybegynder
06. juni 2003 - 13:32 #5
er der ikke nogle der har nogle forslag til hvordan man kommer godt ind på:

Google.com
Jubii.dk
Yahoo.dk,com...osv

Hvilke andre søgemaskiner kan i foreslå, og hvordan kommer man ind på dem?
Avatar billede moejensen Nybegynder
06. juni 2003 - 13:36 #6
Der er mange der reklamere med at de for et eller andet beløb kan tilmelde din side til over 5000 Søgemaskiner og databaser, men det sidder wel ikke med hver enkel og tilmelder siden, der må vel være en måde hvor på man kan tilmelse sig mange af gangen.
Avatar billede e-builder.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 13:47 #7
Her kan du tilmelde dig gratis til ca. 60 internatonal søgemaskine og søgekataloger: http://www.danex-exm.dk/major10.htm

Dagens tip :-)
Avatar billede moejensen Nybegynder
06. juni 2003 - 13:58 #8
Det ser jo godt ud :-)

Er der ikke et sted, hvor man kun skal indtaste oplysningerne en gnag, og så tættter siden selv ind alle steder?
Avatar billede e-builder.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 14:25 #9
det eneste rigtige er manual tilmeding, hvis den skal være mest effektiv, for mange af søgemaskinerne isære de store, vil ikke tage imod tilmelding med software.

Men dagens tip nr. 2 kommer her: http://www.danex-exm.dk/promotion.htm
Avatar billede moejensen Nybegynder
06. juni 2003 - 16:58 #10
Mange af de firmaer der tilbyder at registrere ens hjemmeside, skriver bl.a ting som:

- Analyse af søgeord til Jubii
- Undersøgelse af alle søgeord og relevansen af ordene som søgeord i database
- Fremstilling af titels til 10 undersider
- Implementering af 10 titels og optimering af tekst på siderne.

hvad menes der med de forskellige punkter?
Avatar billede moejensen Nybegynder
07. juni 2003 - 14:00 #11
eanyone?
Avatar billede moejensen Nybegynder
07. juni 2003 - 14:10 #12
ups :-) anyone :-)
Avatar billede moejensen Nybegynder
27. juni 2003 - 12:47 #13
spg lukkes