Avatar billede bjarke-b Nybegynder
06. juni 2003 - 02:54 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

Hva synes i om det her ? stilrent men vildt

http://80.160.183.154/hosted/wexo.dk

Hva synes i om det :-? skal overbevise tommyf om at det er noget for ham.........

mvh bjarke
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. juni 2003 - 03:00 #1
Gi' ham det gratis, du kan jo ikke selv bruge det til så meget. Det har måske en skrotværdi - gives der skrotpræmier for hjemmesider?
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
06. juni 2003 - 03:02 #2
hehe
Avatar billede spoof Nybegynder
06. juni 2003 - 03:14 #3
Fremragende reklame for en optiker eller en fabrikant af hovedpinepiller..

Drop det billede og lav tekst til menuen...
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. juni 2003 - 03:19 #4
Vil lige gøre opmærksom på at spørgsmålet er placeret i Design: Site vurdering og _ikke_ Design: Brugervenlighed.
Avatar billede spoof Nybegynder
06. juni 2003 - 03:30 #5
Vil lige gøre opmærksom på at jeg ikke har af givet et svar på spørgsmålet, men blot en kommentar. Havde spørgsmålet været stillet i Design: Brugervenlighed, havde jeg dog nok svaret: Nej.
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. juni 2003 - 03:32 #6
Vil lige gøre opmærksom på at reglsættet beder brugere om at undgå unødvendig støj (bare for at forsætte med at spamme Bjarkes spørgsmål ;o)).
Avatar billede spoof Nybegynder
06. juni 2003 - 03:37 #7
'unødvendig støj' - well, det er nok meget passende at sige om designet.
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. juni 2003 - 03:39 #8
... der røg din værdighed som anmelder hvis. At påstå at der er unødvendig støj i så spartansk et design, siger mere om ham der siger det end designet.
Avatar billede spoof Nybegynder
06. juni 2003 - 03:48 #9
Av, der fik du mig. Jeg siger ikke en lyd mere. (Hvad med lidt animerede giffer hist og her?)
Avatar billede 7th Praktikant
06. juni 2003 - 03:59 #10
Jeg synes menuen er alt alt alt for "stilren". Udover ordet "navigation" er der intet som signalerer, at de tre firkanter er en menu. Jeg vil sige, kun erfarne internetbrugere kan gennemskue dette. Hmmm hvad skal de tre firkanter så nede i venstre hjørne? Jeg troede at det også var en menu. Vildledende...

Ellers et godt og simpelt design. Et par små stave- samt sproglige fejl her og der. Som andre også har nævnt irriterer fart-fjæset mig. Det trækker alt ens opmærksomhed, og skaber derved uligevægt i designet, men det har potentiale til at være noget for tommyf ;)
Avatar billede ban_me Nybegynder
06. juni 2003 - 10:45 #11
flot design... men hvorfor ikke helt fjerne scroll når du alligevellet ikke har brug for den
Avatar billede nasty-nixi Nybegynder
06. juni 2003 - 13:50 #12
jeg er synes menuen er fin der står navigation og hvis folk ik ved hvad det er så skal de slet ikke se på hjemmesider...
Avatar billede rangerbs Nybegynder
06. juni 2003 - 15:17 #13
Jeg synes at det ser godt ud, siden virker bare lidt tom
Avatar billede morgel Nybegynder
11. juni 2003 - 21:51 #14
Siden fungerer ikke helt i IE 5.2  til Mac OS X.
Der skal scrolles i text-boxen med mindre jeg sætter text-zoom'en til 90%
- pænt design, -lidt for klinisk måske? - smaag und behaag...
Avatar billede martinus197329 Nybegynder
23. juni 2003 - 09:57 #15
Flot og enkelt. Farverne holder dog ikke, og den skjorte er en grim wannabe pæn skjorte. Hvad med et Armani suit, eller en business kvinde istedet?
Avatar billede martinus197329 Nybegynder
23. juni 2003 - 09:57 #16
Flot og enkelt. Farverne holder dog ikke, og den skjorte er en grim wannabe pæn skjorte. Hvad med et Armani suit, eller en business kvinde istedet?
Avatar billede torskoglaks Nybegynder
25. juni 2003 - 19:30 #17
Jeg synes at det er en rigtig rigtig flot og simpel men stilren side - lige noget i retning af hvad jeg har lyst til som hjemmeside. Navigationen er fin og elegant. Efter min mening er billedet dog lidt kækt - "kildevæld" blå farver og "dsb" motion blur.. Stadigvæk -  tak for inspirationen.
Avatar billede 7th Praktikant
28. juli 2003 - 05:37 #18
Synes du ikke der er nogen som fortjener points? Du har fået rigtig meget hjælp, og også fået nogle konkrete svar på dit spørgsmål. Hvis jeg var dig, ville jeg have utrolig dårlig samvittighed. Luk venligst tak, og vis du værdsætter hjælpen.
Avatar billede 7th Praktikant
13. august 2003 - 12:18 #19
Sådan skal det være bjarke-b :)