Avatar billede agnvs_dei Nybegynder
06. juni 2003 - 01:52 Der er 1 kommentar

Opsætning af FTP med Linksys Wireless Router

Hej.

Min stedfars og min computer er på netværk vha. en Linksys Wireless Router, og mit spørgsmål er så nu hvordan jeg får konfigureret min computer til at kunne virke med Serv-U (altså - en FTP-server...). Hvis du kender til hvordan den sættes op med et andet lignende program, er svar også meget vilkomne!

Husk venligst på at jeg gerne skal have det rimeligt grundigt forklaret, men ellers er jeg klar på det her, så fyr løs med svar :)

Mark.
Avatar billede kenp Novice
06. juni 2003 - 11:15 #1
til at starte med, så skal du ind i routeren og konfigurer den, så den forwarder port 21, til den ip-adresse som den computer som skal have en ftp server.

så er det bare at indstallere programmet og sætte det op.