Avatar billede -and1- Nybegynder
06. juni 2003 - 00:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Soundblaster Live 5.1, er gået amok?!

Hejsa,
Jeg har fået et mindre problem med mit lydkort, hvilket er et Soundblaster Live! 5.1 (et kanon kort)
Men da jeg tændte min computer her idag, og skulle høre musik, fandt jeg ud af lyden ligepludselig er blevet enorm lav?!??!?!?!!?!? Har være inde og rode med alle de indstillinger man kan, og skruet helt op for dem alle, uden den har hjulpet..! Det faldende/forringede lydkvalitet jeg har, høres bedst når jeg har headset på, eksemelvis skulle jeg teste om den også var gal i Counter-Strike..! Jeg skruede helt op, og kunne kun høre lyden som om den var skryet 1/4 op, altså næsten intet..!
Jeg aner virkelig ikke hvad der er sket, har allrede selv fejlsøgt lidt, men det er begrænset hvad jeg har nået her i varmen ;)

Men håber nogle af jer ligger inde med løsningen til mit problem :)

mvh Andreas :)
Avatar billede lrd Nybegynder
06. juni 2003 - 00:36 #1
Prøv at afinstallere kortet og smid det på igen. Sorry men bare et skud
Avatar billede lrd Nybegynder
06. juni 2003 - 00:38 #2
Har du været inde i selve windows lydopsætning?
(tray, dobbeltklik, eller kontrolpanel, lyd,  avanceret)
- og sætte wave og andre steder op
Avatar billede lrd Nybegynder
06. juni 2003 - 00:39 #3
Eller prøv at opdatere lydkortet
Avatar billede lrd Nybegynder
06. juni 2003 - 00:49 #4
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=-and1-&option=24

Akkkk gider du godt lige lukke dine gamle spørgsmål eller giv feedback i dem!!

Vender tilbage og ser om der er sket noget inden jeg gør tiltag

Lrd
Avatar billede lrd Nybegynder
06. juni 2003 - 01:14 #5
http://www.eksperten.dk/spm/94837

Hvad mon chancen er for du for svar i dette http://www.eksperten.dk/spm/94837
Avatar billede -and1- Nybegynder
06. juni 2003 - 11:27 #6
Hmm, jeg mener bestemt at jeg har kigget på alle de gamle spørgsmål..! Har jo afvist svaret..! og ik gået noget nyt, vil i have jeg skal smide et svar og give mig selv point ?
Avatar billede lrd Nybegynder
06. juni 2003 - 11:38 #7
Ja eller bed folk der har hjulpet dig smide et så du kan belønne dem for deres hjælp. Det er altid pænt at give folk lidt for deres tid og forsøg :-)

Ellers smider du et selv og lukker

Lrd
Avatar billede -and1- Nybegynder
07. juni 2003 - 13:26 #8
ja okay....! men er det ikk lukket hvis jeg bare har afvist svaret ?!!?!?

Men jeg har selv her fundet frem til det med stor sandsynlighed er min gamevoice boks den er gal med.. sætter jeg headset direkte til er lyden som en skal være..! men ellers tak for hjælpen jer der prøvede...!
Avatar billede lrd Nybegynder
07. juni 2003 - 14:42 #9
Nej du SKAL acceptere