Avatar billede mr_hood Nybegynder
06. juni 2003 - 00:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme på Messenger

Efter jeg har åbnet et par porte i min router vil Messenger ikke starte op.. Når jeg prøver at logge på siger den at der er noget galt med mit pass, Brugernavn eller tjenesten ikke dur lige i øjeblikket.. Jeg har hørt nogen andre om det duede hos dem og det gør det.. Jeg har Messenger 5.0.. Nogen der ved hvad jeg kan gøre for at lave det...?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. juni 2003 - 09:05 #1
Prøv at gå ind i indstillinger | kommunikation og sæt den til http proxy istedet for direkte connected til internettet. Sæt routerens interne ipaddressen ind. Begge dele virker på min.
Avatar billede mr_hood Nybegynder
06. juni 2003 - 10:14 #2
hvor er det jeg skal skrive den interne ipadresse.. Er det under server..? Og er den interne IPadresse den der hedder 10.x.x.x..?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. juni 2003 - 10:19 #3
Ja, det er under server og mon ikke ipaddressen i routeren er 10.0.0.1.
Det kan du se, hvis du kører en
ipconfig
i en dosprompt på din maskine. Den addresse der står som Gateway er din routers ipaddresse. Og porten skal være 80.
Avatar billede mr_hood Nybegynder
06. juni 2003 - 10:44 #4
jeg ved ikke hvad der var sket men jeg skulle bare nulstille min adgangskode..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. juni 2003 - 10:45 #5
Ok....Takker for point :-)