Avatar billede mudsteren Nybegynder
05. juni 2003 - 23:28 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

popup der ikke er til at slippe af med

Jeg er løbet ind i lidt af et problem, fordi jeg får et popup engang imellem. Dette popup er ikke til at slippe af med jeg har prøvet at fjerne det med Ad-ware 6.0, Spybot, slettet alle mine cookies og har pop-up stopper kørende, men det kommer stadig.
popuppen kommer nede i proceslinien men den kan ik åbnes som et vindue, addressen til det vindue som den prøver at åbne er: http://banner2.inet-traffic.com/delivery.php?isset=1
Nogen som har en ide til hvordan jeg hindre at dette popup kommer?
Avatar billede fromsej Praktikant
05. juni 2003 - 23:54 #1
1. Advarsel Lad være med at klikke på linket.
2. Kør HijackThis, og hvis det kniber med at forstå /tyde loggen, så smid den herind, så skal vi nok hjælpe dig.*S*
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#18.04.2003.
Avatar billede mudsteren Nybegynder
06. juni 2003 - 00:08 #2
Jeg har hentet programmet og fået scannet min com, jeg ved ikke helt hvilket filer jeg skal slette, så det ville være rart hvis du/i ville tage et kig på filerne engang. I kan finde loggen på http://alwayz.swampen.dk , på forhånd tak.
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juni 2003 - 00:12 #3
Vi kigger, men det kommer til at vente til i morgen.
Fru Kristoff synes jeg skal sove nu.*S*
Avatar billede mudsteren Nybegynder
06. juni 2003 - 00:23 #4
Helt i orden det haster ikke, du må sove godt. :D
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juni 2003 - 12:51 #5
O2 - BHO: Popup Manager - {08E74C67-99A6-45C7-94DA-A397A8FD8082} - C:\Program Files\Popup Manager\PopupMgr_1.0.1.5.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Inet Delivery] C:\Program Files\Inet Delivery\intdel_2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WhenUSave] C:\PROGRA~1\Save\Save.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ClockSync] C:\Program Files\ClockSync\Sync.exe /q

Det er dem jeg synes er mistænkelige, men der kommer andre og kigger på dem, der ved mere om det end mig.*S*
Avatar billede perhaps Nybegynder
06. juni 2003 - 13:14 #6
Jeg vil gerne kigge på loggen iaften.
Den første

O2 - BHO: Popup Manager - {08E74C67-99A6-45C7-94DA-A397A8FD8082} - C:\Program Files\Popup Manager\PopupMgr_1.0.1.5.dll

er dog helt legal og skal ikke fixes. Det kan jeg se på nøglen.
Avatar billede perhaps Nybegynder
06. juni 2003 - 13:23 #7
Og uden at jeg her på arbejde kan kontrollere resten så ved jeg at alt hvad der har noget med Inet Delivery at gøre skal fixes, så rigtigt set af fromsej. Vi kigger videre iaften. Inet Delivery er trojan og spyware i et, så den er ikke god.
Avatar billede mudsteren Nybegynder
06. juni 2003 - 16:07 #8
Helt ok glæder mig til at få det fjernet, ville være kanon hvis i gad at copy / paste dem jeg skaal fjerne - så burde der ikke kunne gå så meget galt.
Avatar billede perhaps Nybegynder
06. juni 2003 - 21:28 #9
De tre O4 som fromsej har fundet er dem som skal fixes. Husk før du fixer at lukke så meget ned som muligt og i hvert fald alle browservinduer du måtte have åben. Bagefter skal du genstarte computeren. Lad os derefter høre resultatet.
Avatar billede perhaps Nybegynder
06. juni 2003 - 21:30 #10
her er de
O4 - HKLM\..\Run: [Inet Delivery] C:\Program Files\Inet Delivery\intdel_2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WhenUSave] C:\PROGRA~1\Save\Save.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ClockSync] C:\Program Files\ClockSync\Sync.exe /q
Avatar billede mudsteren Nybegynder
07. juni 2003 - 16:22 #11
Thx fjerner dem lige og ser om det hjælper :)
Avatar billede mudsteren Nybegynder
07. juni 2003 - 16:40 #12
Hvordan giver jeg point til jer, som tak for hjælpen? ( i har nok regnet ud at jeg ikke er den skarpeste kniv i skuffen :])
Avatar billede mudsteren Nybegynder
07. juni 2003 - 16:52 #13
Kan i ikke komme med et svar så i kan få lidt point?! hvis i ellers er intereseret i dem?! :)
Avatar billede fromsej Praktikant
07. juni 2003 - 17:24 #14
Jo, selvfølgelig.
Kom du af med skidtet?
Avatar billede perhaps Nybegynder
07. juni 2003 - 18:50 #15
Her er et svar, men som fromsej siger: Kom du af med skidtet?
Avatar billede perhaps Nybegynder
08. juni 2003 - 06:58 #16
Tak for points!
Avatar billede fromsej Praktikant
08. juni 2003 - 10:14 #17
Tak for points.*S*
Avatar billede mudsteren Nybegynder
08. juni 2003 - 20:57 #18
Selv tak, og jeg har ikke set noget til de pop ups siden :D
Avatar billede fromsej Praktikant
08. juni 2003 - 21:01 #19
Godt, så var det da ikke forgæves.*S*