Avatar billede kokanin Nybegynder
05. juni 2003 - 22:01 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

hvordan bliver jeg ekspert til freebsd

jeg vil meget gerne være så god som ham der signout
Avatar billede signout Nybegynder
05. juni 2003 - 22:03 #1
Du skal bare spise sundt og passe godt på din krop. Og frem for alt skal du tro på dig selv.

Så'n ska' det nemli' være. YEAH!!
Avatar billede kokanin Nybegynder
05. juni 2003 - 22:04 #2
Den er solgt. Er det et krav at man har langt hår?
Avatar billede signout Nybegynder
05. juni 2003 - 22:06 #3
Nej, det er det ikke. Men det skal være pænere end det du har nu.
Avatar billede kapsel Nybegynder
05. juni 2003 - 22:06 #4
Avatar billede kokanin Nybegynder
05. juni 2003 - 22:06 #5
jeg har slet ikke noget tihi
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. juni 2003 - 22:09 #6
forklaring, TAK

Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede kokanin Nybegynder
05. juni 2003 - 22:13 #7
OK jeg skal nok forklare TAK.
Det handler alså om at sådan set så har jeg hørt om ham signout og jeg kan se han liger numer et herinne lissom og så må han jo være smadergo og det vil jeg også gærne være og så tænkte jeg lissom at han måske kunne give nogen tips og triks til vordan man bliver lisså go som ham for han virker helt vildt god til det der freebsd og jeg vil gerne lærer det og være lisså go som ham
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. juni 2003 - 22:30 #8
og så give 123 point for det svar !!
Avatar billede signout Nybegynder
05. juni 2003 - 22:40 #9
Det var mit svar på hans spørgsmål, og han var åbenbart tilfreds med det, selv om jeg selv syns det var lidt useriøst. Både spørgsmålet og svaret.
Hvis det ikke passer coadmins må de da hellere end gerne tage dem igen.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. juni 2003 - 22:45 #10
signout> du skal selv oprette et spørgsmål med point til kokanin
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. juni 2003 - 03:20 #11
Begge brugere er deaktiveret.
Avatar billede skwat Praktikant
13. juni 2003 - 13:42 #12
syntes i at i har govet SiGNOUT en reel mulighed for at give de point tilbage?
Avatar billede skwat Praktikant
13. juni 2003 - 13:43 #13
s/gov/giv
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. juni 2003 - 23:41 #14
skwat inden du anmelder mig en anden gang så læs lige indlæggene her igennem først.

Se f.eks kokanin : 05/06-2003 22:13:12

Kom og bild mig ind at det ikke er aftalt spil. Anyway så behandles anmeldelsen selvfølgelig af en anden co-admin.

/Nikolaj
Avatar billede simonvalter Praktikant
14. juni 2003 - 05:39 #15
nu mener jeg også at signout ikke burde have lagt et svar for dette spm .. især når man ved at begge brugere er daglige brugere af #bsd-dk på efnet og kender hinanden. (håber ikke dette resulterer i et ban)
for mig ser det ud til at kokanin ikke tager eks.dk seriøst og dette er oprettet i sjov. signout har så leget med .. hviklet er uheldigt men normalt er en seriøs bruger, ikke har forstået hvilke konsekvenser det kan få hvis han svarer på et bogus spm og det bliver accepteret ...

For mig ser det så ud til at signout er gået i seng omkring kl 22:40:09 ..  hvor han heller ikke var at se aktiv på #bsd-dk og ikke har kunnet oprette et spm hvor han giver point tilbage .. og jeg vil mene at han skal have chancen for at få sin konto oprettet igen ..
der er trods alt mange andre brugere på eksperten som ikke yder det samme som signout (se hans deltagelse i tidligere spm )og som kan slippe af sted med meget værre ting selv om de dog ikke bryder reglerne direkte ..

så jeg vil opfordre admin/moderator til at tage kontakt til signout og åbne hans accoutn igen .. og stole på at han ikke vil gøre dette igen ... men det er sevfølgelig op til jer.

mvh loadet
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. juni 2003 - 06:32 #16
Står det til mig så er det bare ærgeligt. Folk der leger med døden risikerer ikke at vågne op igen. Sårn er det og det bliver ikke meget anderledes.

Skal vi tage hensyn til og gennemgå folks tidligere spørgsmål. Tja i vid udstrækning gør vi det allerede, men det er alle brugeres pligt at overholde reglerne også selvom man er "god" i en kategori.
Avatar billede skwat Praktikant
14. juni 2003 - 23:33 #17
nikolajdu: Jo, jeg har læst hele spørgmålet igennem.

Og den eneste der opføre sig som, lad os sige knap så gammel, er Kokanin.

læs lige

Kommentar: signout

Og jeg syntes min anmeldelse af dig, er 8 gange så rigtig som din deaktivering af SiGNOUT
Avatar billede skwat Praktikant
03. juli 2003 - 08:59 #18
nikojajdu: vil du ikke forklare din deaktivering af SiGNOUT?

Vil du ikke forklare hvorfor du deaktivere ham midt om natten 4 ½ time efter han har tilkendegivet at han gerne vil af med de point igen?

Vil du ikke forklare hvorfor din første handling er at deaktivere begge brugerne?
Avatar billede skwat Praktikant
10. juli 2003 - 14:59 #19
kan du ikke se at denne diskution hele tiden går fra vores side på SiGNOUT, og du hver gang fremhæver kokanin?