Avatar billede bums3 Nybegynder
05. juni 2003 - 21:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

MIt half life på boomtown funker ikke

Jeg kan ikke komme igennem på deres server på boomtown, den melder istedet en fejl raport og fortæller at jeg mangler mit digitale produkt-id. hvor skal jeg skrive det i half life.  jeg har prøvet at geninstallere det flere gange... Er der ikke en der har en ide til det..
Avatar billede lrd Nybegynder
05. juni 2003 - 23:02 #1
Prøv at afinstallere spillet og smid det ¨på igen
Avatar billede mudsteren Nybegynder
06. juni 2003 - 03:37 #2
Prøv evt. med en ny cd-key kan være at du er blevet ban af valve?!
Du kan finde en key changer her: http://games.softnews.ro/public/cat/4/4-5.shtml
Avatar billede bums3 Nybegynder
06. juni 2003 - 08:45 #3
hej Mudsteren. nu har jeg hentet den key-changer. men hvor henter jeg selve nøglen
Avatar billede lrd Nybegynder
06. juni 2003 - 08:45 #4
Spørger nok dumt men er det ikke ulovligt at ændre sin cd.key??
Avatar billede bums3 Nybegynder
06. juni 2003 - 09:00 #5
Jeg har ingen ide om det. men det er pisse irriterende at der har været nogen inde og slette min nøgle, simpelthen alt var slettet, også min IP adresse, samt alle kontrol taster i spillet. Det gad jeg godt at vide, hvordan det kan lade sig gøre. Måske er der nogen som har hagget sig ind i min pc??
Avatar billede lrd Nybegynder
06. juni 2003 - 09:00 #6
Er det et ulovligt spil??
Avatar billede bums3 Nybegynder
06. juni 2003 - 09:04 #7
Det vil altså sige at jeg skal ind og købe en ny cd-key??
Avatar billede bums3 Nybegynder
06. juni 2003 - 09:05 #8
Nej
Avatar billede bums3 Nybegynder
06. juni 2003 - 09:05 #9
Det er counter strike...
Avatar billede lrd Nybegynder
06. juni 2003 - 09:06 #10
:-) okay troede bare du mente det alm HF
Avatar billede mudsteren Nybegynder
06. juni 2003 - 16:38 #11
Det er ikke ulovligt at skifte cd-key, det er der mange der gør pga. at der ofte er fejl mht. til keysne - alså at ens egen key lige pludselig er i brug.
For at få en ny er du nok nød til at købe et nyt HL / CS, for at finde en på nettet vil nok blive betegnet som ulovligt.
Det med at du ik har nogen key mere er nok pga. at du har ændret din cd-key med key-changeren til ingen ting, og mht. til dine kontrols er væk, så begynd at skriver beskyt din config.cfg ellers har CS det med at ændre den til default.