Avatar billede zjinn Nybegynder
05. juni 2003 - 19:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

3310 skal unlockes!

Nogen, der kan finde en butik, et sted, en placering eller bare NOGET, i København, hvor man kan få unlocked sin mobiltelefon?

Jeg har nemlig en 3310, som jeg skal have unlocked, og det SKAL være et sted, man kan tage ind og besøge og "kigge på" imens de gør det. Jeg har nemlig ikke tid til at vente på, at den bliver sendt til unlocking og jeg så først får den en uge efter..

Nogen, der kan finde et sted? Så bliver jeg MEGET taknemmelig. Prisen er ligegyldig..
Avatar billede flash-man Nybegynder
05. juni 2003 - 19:58 #1
hvis den er over et halvt år gammel, kan du bare ringe til din udbyder, så giver de dig koden...
Avatar billede zjinn Nybegynder
05. juni 2003 - 20:00 #2
Jeg er klar over, at hvis man har haft et abonnement i et halvt år, så kan man skifte uden nogen problemer.. Men det her drejer sig om en måned.. Ellers tak for svaret du..
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2003 - 20:01 #3
www.mobilunlock.dk - men ved af gode grunde ikke om de kan gøre det mens du venter (bor i aalborg;))
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2003 - 20:01 #4
:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2003 - 20:02 #5
Her er lidt mere at vælge imellem: http://www.dkunlock.dk/visamt.asp?amt=2
Avatar billede caroc Praktikant
05. juni 2003 - 20:45 #6
hvorfor ikke bare bruge:
www.gratisunlock.dk
Avatar billede zjinn Nybegynder
05. juni 2003 - 20:50 #7
Tak John.. Lige hvad jeg manglede :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2003 - 21:06 #8
caroc> tjek lige dit link - det kan han faktisk ikke bruge til noget ;)
Avatar billede caroc Praktikant
05. juni 2003 - 21:39 #9
ups.. min fejl :) havde ikke set det kun var nyere modeller.. tak for rettelsen dog..
Avatar billede zjinn Nybegynder
05. juni 2003 - 21:49 #10
Hehe jeg er så dum, som et menneske overhovedet kan være. Jeg er MEGET MEGET dum. Jeg skal slet ikke bruge unlock til en skid alligevel, men stigers. Du får de 50 points ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2003 - 22:28 #11
;)

(hvorfor skal du ikke unlocke?)
Avatar billede zjinn Nybegynder
05. juni 2003 - 22:43 #12
Hehe.. Kan jeg ikke lige forklare. Det er en MEGET lang historie.. Lidt irriterende faktisk...