Avatar billede smokes Nybegynder
05. juni 2003 - 17:21 Der er 5 kommentarer

Latin ordbog på cdrom

Hejsa, jeg har ledt et stykke tid nu, men er ikke istand til at finde en elektronisk Latin-Dansk/Dansk-Latin ordbog. Kan det virkelig passe at der ikke findes en sådan? Hvis nogle af jer kender til en og kan fortælle mig hvor man kan købe den, er jeg meget interesseret i at høre om det. Ville gerne give min kæreste en.
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2003 - 17:51 #1
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2003 - 17:52 #2
Du skal benytte dette program sammen med ordbogen:
http://home.worldonline.dk/gustaf/ordbog/Program.zip
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2003 - 17:52 #3
God fornøjelse doktor.
Avatar billede iq-n Nybegynder
05. juni 2003 - 22:16 #4
Den er yders mangelfuld, alle de ord jeg har lært (bl.a. også de mere sjofle m.a.) mangler.
Avatar billede smokes Nybegynder
06. juni 2003 - 19:12 #5
schulze: tusind tak, pænt af dig *s*. Men jeg leder efter noget lidt større og omfattende. Helst et kommercielt program som en Gyldendals elektroniske ordbøger (nope de har ikke latin tingen i elektronisk udgave). Hvis det altså findes.. jeg lader spørgsmålet være åbent lidt endnu. Men findes en sådan software pakke ikke får du selvfølgelig points'ne :-).