Avatar billede tyrenz0r0r0r0r Nybegynder
05. juni 2003 - 17:15 Der er 2 kommentarer

CS: megagod ping, men 5-10 loss konstant

har et problem med mit cs, har megagod ping såån generalt, men jeg har loss 5-10 heletiden. Der er selvfølgelig en hel masse instillinger i cs som man kan ændre på, cl_updaterate osv. ..men det synes ikke og ha nogen effekt. hilsen den tykke :D
Avatar billede mudsteren Nybegynder
05. juni 2003 - 21:05 #1
Loss skyldes at serveren ikke køre ordentligt, hvilken forbindelse har du og er dine cl_ indstillinger justeret efter `din forbindelse?
Avatar billede typen Nybegynder
06. juni 2003 - 01:08 #2
det er fordi dit inet ik er godt nok. Jeg har selv det samme problem jeg har stofanet og det suger max. Jeg har os lige bestilt nyt net fordi jeg ik kunne komme af med de loss probmer. hvad inet har du ?