Avatar billede kimjdoek Nybegynder
05. juni 2003 - 15:55 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Point til nih

Hey Niels,

post lige som svar så skal du få 90 point af mig :-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. juni 2003 - 15:57 #1
ref:?
Avatar billede terry Ekspert
05. juni 2003 - 16:00 #2
http://www.eksperten.dk/spm/359881

KIM>You still havent given the 90 points to anyone from the original question
Avatar billede terry Ekspert
05. juni 2003 - 16:01 #3
Therefor it isnt necesary to create a NEW question to give Niels any!
Avatar billede eagleeye Praktikant
05. juni 2003 - 16:02 #4
Hvorfor trykker du ikke på Afsæt Flere point ude i menuen eller på point tallet i det oprindelige spørgsml og hæver det til 180 elelr hvor man du vil give?

Hvis flere har svaret kan du trykke på advanceret og selv skrive hvor mange point hver person skal havde.
Avatar billede henrik13 Nybegynder
05. juni 2003 - 16:04 #5
kimjdoek>>
Læg et svar selv, og acceptere, ellers slagter de dig for poientoverførsel.
Vh Henrik13
Avatar billede eagleeye Praktikant
05. juni 2003 - 16:04 #6
doh sorry ;) det jo ikke samme kim ;)
Avatar billede kimjdoek Nybegynder
05. juni 2003 - 16:05 #7
Fat nu een gang for alle at det ikke er mig der har oprettet spørgsmålet!!!!

jeg har bare godt kunne bruge den løsning nih, har været så flink at hjælpe med, og så syntes jeg det er skide irriterende når folk oprettet et nyt nick og ikke giver point!!!

en gang til for den knap så hurtige:
jeg oprettede ikke spørgsmålet
jeg kunne bruge svaret alligevel
jeg ville være flink da jeg jo har fået noget ud af det! og ikke vil have at nih føler at han er blevet snydt!
Avatar billede henrik13 Nybegynder
05. juni 2003 - 16:06 #8
eagleeye
Det er ikke hans spørgsmål
Avatar billede eagleeye Praktikant
05. juni 2003 - 16:09 #9
Så er det jo dig som har oprette det ;)

"og så syntes jeg det er skide irriterende når folk oprettet et nyt nick og ikke giver point!!!"
Avatar billede terry Ekspert
05. juni 2003 - 16:10 #10
kim>Then there is NO need to give any points! You found a solution to a problem through the existing answers :o) If I got points each time someone used one of the answers I had given then I could retire :o)
Avatar billede terry Ekspert
05. juni 2003 - 16:17 #11
seems kims lost for words :o)
Avatar billede kimjdoek Nybegynder
05. juni 2003 - 16:20 #12
hehe det er sandt!

jeg er bare irriteret over at folk ikke giver points, når de har fået et svar! så jeg ville egentlig bare være flink, men ok fair enough så
tak Niels...
Avatar billede terry Ekspert
05. juni 2003 - 16:20 #13
Now I think these accounts should be closed!
Avatar billede kimjdoek Nybegynder
05. juni 2003 - 16:22 #14
så længe du ikke refererer til mig så er det ok med mig...

for som du kan se, har jeg været medlem lidt mere end 2 dage!
Avatar billede terry Ekspert
05. juni 2003 - 16:23 #15
I mean ALL those who have more than one user name