Avatar billede don_migo Nybegynder
05. juni 2003 - 15:39 Der er 12 kommentarer

Computer reagerer ikke.

Hej alle sammnen.

For circa et kvarter siden kom jeg ind på mit værrelse og min computer som skulle være tændt var det ikke... Den reagerede ikke når jeg trykkede på power, og strømforsyningen var meget varm. Jeg kunne godt forestille mig at det var denne der var brudt sammen... Den var MEGET varm. Kan det ikke være rigtigt??? Hvis dette er rigtigt, kan den så have brændt noget af men hardware af???
Kan der være andre grunde til den er "gået kold"???
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. juni 2003 - 15:42 #1
køre blæseren på strømforsygningen?
Avatar billede don_migo Nybegynder
05. juni 2003 - 15:43 #2
Der var ingen lyde fra den... så nej...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. juni 2003 - 15:44 #3
det kan være blæseren er gået, så den er blevet for varm.. men hvor længen har den stået tændt?
Avatar billede don_migo Nybegynder
05. juni 2003 - 15:49 #4
den var tændt i ca 2½ time - heraf spillede jeg i ca 1 time
Avatar billede bredker Nybegynder
05. juni 2003 - 15:49 #5
så er der ikke andet for end at købe en ny
det kan nemt blive dyere at reperere på den gamle
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. juni 2003 - 15:51 #6
da jeg gik på skole, så gik blæseren på vores ene server og den kørte uden problemer i 2 uger uden blæser *vi fandt først ud af det efter 2 uger*
Avatar billede don_migo Nybegynder
05. juni 2003 - 16:09 #7
Hej alle sammen.
Jeg er meget ked af at jeg har brugt jeres tid, men nu vil den altså gerne starte op igen... Aner faktisk ikke hvorfor at den fik et blackout... Kan det ikke have noget at gøre med at det rum den står i har en temperatur som en lille sauna??? Jeg troede bare ikke at AMD slog fra ved for høje temperaturer... Jeg er forresten rimelig overbevist om at det ikke var CPU´en... Den viser nemlig en temp. på 38... Er der nogen der kan sige mig hvorfor den gjorde det???
Jeg tildeler forresten rkhdk point for god og hurtig hjælp. ;)
Avatar billede bredker Nybegynder
05. juni 2003 - 16:10 #8
så er det nok termosikringen i din psu
Avatar billede don_migo Nybegynder
05. juni 2003 - 16:12 #9
det er en noname psu fra stenalderen... det kan da ikke passe at den har det...
Avatar billede bredker Nybegynder
05. juni 2003 - 16:13 #10
jo det kan det godt
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. juni 2003 - 16:15 #11
køre din PSU blæser?
Avatar billede bredker Nybegynder
05. juli 2003 - 20:06 #12
lukketid