Avatar billede tejs Nybegynder
01. december 2000 - 00:09 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvordan brænder jeg en cd, så det er svært for andre at kopiere den?

Jeg har brug for at brænde nogle cd\'er som jeg gerne vil beskytte mod at blive kopieret.
Hvordan gør jeg?

Jeg ved godt at dette måske ikke er det rette forum, men jeg kan ikke rigtig hitte ud af hvor dette spørgsmål hører hjemme. Derfor postere jeg det her, for kommer der da mange forbi....

Tejs
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. december 2000 - 00:12 #1
Det kan du ligeså godt opgive! Der findes et hav af clone programmer. Bl.a. CloneCD der kan brænde praktisk talt enhver CD. Eller SubSonic der kan læse/rippe ALT ligemeget hvor god en kopi beskyttelse du har på.

Så det er næsten spildt arbejde at prøve at finde ud af det..
Avatar billede cvsac Nybegynder
01. december 2000 - 00:12 #2
drop ideen ... det er ikke tiden værd at finde ud af at beskytte den nok der er ALTID en der kan bryde den ....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. december 2000 - 00:13 #3
Just in case.. :-)
Avatar billede cvsac Nybegynder
01. december 2000 - 00:15 #4
DAMN 12 sec efter dig :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. december 2000 - 00:17 #5
hæ hæ ..
Avatar billede tejs Nybegynder
01. december 2000 - 00:26 #6
Det er ikke det svar jeg vil høre drenge...

Er det muligt at gøre det sværere og hvis ja, hvordan gør jeg så?

Jeg har ikke tænkt mig at brænde den tophemmelige Adobe Photoshop 7 til en flok garvede software pirater - det er til ikke fagkyndige mennesker, som knap nok kan finde ud af hvordan de skal starte cd\'en op...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. december 2000 - 00:28 #7
Hvad faen skal du så med kopi beskyttelse !?!? Ja, jeg spørger bare ..
Du kunne ZIPPE alt med et password på mindst 20 tegn. Udlever derefter kun passwordet til folk du stoler på *g*
Avatar billede franksim Nybegynder
01. december 2000 - 00:33 #8
Hvad med at Zippe den og lave en Self-Extrakting EXE fil ud af det, Med Password.
Avatar billede tejs Nybegynder
01. december 2000 - 00:47 #9
Det er lige fedt...
Jeg har engang hørt om at Tomb Raider 3 cd\'en skulle være beskyttet. Ikke på en måde der ikke kunne brydes, men det gjorde det i hvertfald sværer at kopiere den. Det var noget med at cd\'en stod til at fylde 10 Gb og derfor ville brænderprogrammet umiddelbart ikke kopiere det. Det var noget i den stil jeg var efter...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. december 2000 - 00:50 #10
Det er noget avanceret stuff så, som jeg ikke aner en disse om..
Avatar billede wikings Nybegynder
01. december 2000 - 02:12 #11
Du kan ikke brænde en CD uden at Jeg kan kopiere den,,, Med garanti!!
Hvad angår med at lave en cd så den ser ud som den fylder 10 GB,, kan jeg kun sige!!!
CDRwin,,, option: Ignore bad TOC, som betyder table of content.
På dansk, ignorer forkert opgivet indhold!!
Avatar billede nordvest Nybegynder
01. december 2000 - 07:06 #12
Hejsa

tdaugaard>>

ved du hvor jeg kan finde subsonic ??

Hilsen Nordvest
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. december 2000 - 09:24 #13
hmm .. damn .. jeg \"rendte ind i den\" her for leden dag men jeg kan sk* ikke huske hvor :( Sorry . men jeg skal da gerne lige sige til hvis jeg falder over den igen.
Avatar billede tejs Nybegynder
01. december 2000 - 09:25 #14
Forget it then...
Avatar billede nordvest Nybegynder
01. december 2000 - 10:56 #15
Hejsa

takker tdaugaard, skriv linken herinde eller send den til mig på icq 21599102

Hilsen Nordvest