Avatar billede danielbaek Nybegynder
05. juni 2003 - 01:10 Der er 11 kommentarer

Fede online modebutikker i USA?

Hej,
Jeg leder efter nogle fede modebutikker som ligger i USA og hvor jeg kan handle online (det er jo med at udnytte den svage dollar ;-))

Jeg har fundet www.urbn.com men de sælger desværre ikke til Europa. Nogen der kender nogle gode onlinebutikker med samme stil som de har hos www.urbn.com og hvor de sælger til Europa? - Husk de skal ligge i USA/handle med dollars.

//Daniel
Avatar billede tobias28 Praktikant
05. juni 2003 - 01:41 #1
Avatar billede scb Praktikant
05. juni 2003 - 10:10 #2
Husk at der kommer 25 % moms og fortoldning oveni !
-SCB
Avatar billede iop Nybegynder
06. juni 2003 - 12:54 #3
scb> Det er vel kun hvis man opgiver det til skattefar. For det kommer jo bare i en pakke med posten. Hvordan skulle man betale mons via det?
Avatar billede scb Praktikant
06. juni 2003 - 13:15 #4
Næ.. Nej... Pakker der kommer fra USA kommer gennem tolden, mange bliver åbnet, og så er det betaling ved kasse 1.

Jeg køber ofte i USA og har aldrig haft en pakke der ikke blev fortoldet.
-SCB
Avatar billede iop Nybegynder
06. juni 2003 - 13:16 #5
hmmmm øv :( Så er besparrelsen nemlig ikke stor.
Avatar billede iop Nybegynder
06. juni 2003 - 13:17 #6
Der er nemlig nogle rigtig fede sko hos http://www.zappos.com/welcome2.zhtml?0604
Avatar billede scb Praktikant
06. juni 2003 - 13:19 #7
Men hvis du kan få den sendt så det ser ud som det er en privat afsender (Moster Anna el.lign) så skulle den have større chance for at slippe ubemærket igennem.
-SCB
Avatar billede iop Nybegynder
06. juni 2003 - 13:22 #8
HEHE scb du har prøvet det før :) men det har jeg desværre ikke
Avatar billede tobias28 Praktikant
08. juni 2003 - 00:58 #9
fik du det du skulle bruge danielbaek???
Avatar billede danielbaek Nybegynder
09. juni 2003 - 20:53 #10
hmm jeg syntes ikke helt der er nogen af dem der kan måle sig www.urbn.com når det kommer til at være med på moden...

Jeg glemte vist forresten at sige at det skulle være tøj/sko til fyre!
Avatar billede tobias28 Praktikant
16. juni 2003 - 08:04 #11
ja...det glemte du vist