Avatar billede fotografik Nybegynder
30. november 2000 - 22:46 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

PC fryser ved skalering i Photoshop 6,0

Min PC fryser totalt hver gang jeg forsøger at skalere et billede med Photoshop 6,0.
Jeg har lige skiftet grafikkort til et Matrox 32 mb. så det er ikke det.
Er der nogen som ved hvad det er for en fejl?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
30. november 2000 - 22:55 #1
Hvordan ser resten af maskineriet ud?
Avatar billede driis Nybegynder
30. november 2000 - 23:03 #2
Du har selvfølgelig prøvet en reinstallation af PhotoShop ?? (Evt. med en anden CD-ROM, du kan have været uheldig at have købt en CD med fejl på).

Derudover vil jeg tilslutte mig xtom\'s kommentar.
Avatar billede lassebm Nybegynder
30. november 2000 - 23:05 #3
ja hvordan ser din maskine ud med resten af de hardware! Specielt dine ram!
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2000 - 23:11 #4
Jeg er med på en lytte man har samme problem engang imellem.

Duron 600, 256 MB PC100 Ram, 20,5 IBM HD osv.
Avatar billede fotografik Nybegynder
30. november 2000 - 23:12 #5
Maskinen er en pentium 3, atlon bundkort, 22 gb harddiskplads fordelt på tre harddiske der alle kører scassi. Jeg har 128 mb ram, som jeg ved at der er fejlfri. Jeg har lige fået instaleret ekstra køler/blæser på maskinen også - så ?????
Avatar billede falafelone Nybegynder
30. november 2000 - 23:53 #6
Er det et matrox g400? Sådan et havde jeg også sidende i min for et stykke tid siden. Der frøs den bl.a andet hele tiden det samme sted i Dreamweaver. Prøv at skifte det ud og se om du får samme fejl.
Avatar billede jesperv Nybegynder
08. december 2000 - 14:16 #7
Jeg har engang haft samme problem når jeg skalerede eller croppede et billede. Det lyder som løgn med det var strømforsygningen der var noget galt med!!!
Avatar billede fotografik Nybegynder
08. december 2000 - 15:55 #8
Det lyder interessant, hvad gjorde du ved det?
Avatar billede jesperv Nybegynder
08. december 2000 - 16:11 #9
Skiftede den.
Avatar billede falafelone Nybegynder
08. december 2000 - 16:18 #10
Du svarede aldrig på om det var et matrox g400?
Avatar billede fotografik Nybegynder
08. december 2000 - 17:05 #11
Undskyld.
Der er en g200, men det samme skete med mit elsaware geforce.
Avatar billede fotografik Nybegynder
11. februar 2001 - 16:37 #12
Problemet har løst sig - geninstalation af windows oveni den gamle og udskiftning af netkort - nu kører det hele på skinner
Avatar billede xtom2 Nybegynder
12. februar 2001 - 15:27 #13
fotografik, Lav et svar og acceptér det :)
Avatar billede fotografik Nybegynder
02. december 2001 - 22:43 #14
svar accepteres - tak for hjæpen allesammen