Avatar billede fyr33kbh Nybegynder
04. juni 2003 - 22:35 Der er 6 kommentarer

Færdiggørelse søges - hurtig hjælp behøves

Hjælp søges til færdig gørelse af hjemmeside, bla design evt html, banner og knapper samt logo. Har det interesse tilbyde rigeligt med eksperten point. Gerne længere samarbejde - har ingen penge så alt er ulønnet dog gives der point.
Avatar billede ponyboye Nybegynder
04. juni 2003 - 22:45 #1
skriv lige et link og hvad det er for en slags hjemmeside
Avatar billede fyr33kbh Nybegynder
04. juni 2003 - 23:24 #2
Sitet er ikke oppe og det er en privat hjemmeside , vi er en flot med private websites som laver en fælles indgang til vores website . Det er rigtig amatør porno og altså rent privat og ikke kommercielt
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2003 - 01:19 #3
Porno der ikke er kommercielt.... er paven blevet protestant?
Avatar billede fyr33kbh Nybegynder
06. juni 2003 - 07:40 #4
det er en privat hjemmeside og er ikke kommerciel - handler om erotik og fantasier
Avatar billede webexp Nybegynder
12. juli 2003 - 13:28 #5
hvad skal der laves er det grafik eller gennerelt det hele med kodning osv jeg har følgende hjemmesider
www.hpja-design.dk
www.webexp.lir.dk
www.webexp.lir.dk/hpzh2
så kan du jo se hvad jeg har gang i og den sidste af de oven nævnte r stadig under opbygning
Avatar billede webexp Nybegynder
31. juli 2003 - 23:45 #6
hvad sker der med dette spm er det gået i stå eller skal fyr33kbh ikke have lavet noget aligevel