Avatar billede tommyf Nybegynder
04. juni 2003 - 22:18 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

IMAP, gem også sendte?

Jeg er begyndte at benytte IMAP, men savner lidt det at den ikke gemmer de sendte. Det ville være en enorm fordel for mig hvis jeg ved begge mine computere kunne se hvad jeg havde sendt af mails.
Kan det gøres med Outlook? Hvis ja: hvordan? Hvis nej: kan det hjælpe at skifte til et andet program?
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. juni 2003 - 22:30 #1
funktioner - indstillinger - E-mail instillinger - hak i gem kopi af meddelelser i mappen sendt post
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. juni 2003 - 23:58 #2
Den er afkrydset. Men IMAP kontoen har kun én mappe, "Indbakke".
Avatar billede k_n Nybegynder
05. juni 2003 - 01:52 #3
Hvis afkrydsningsfeltet Vis kun mapper, der abonneres på, når hierarkiet vises i Outlook i dialogboksen IMAP-mapper (kommandoen IMAP-mapper i menuen Funktioner) er markeret, vises kun de mapper, du abonnerer på, når du henter mapper.
Fjern evt. afkrydsningen i "vis kun mapper der abonneres på"
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. juni 2003 - 12:25 #4
k_n >> Gider du prøve at forklare det trin for trin? Jeg kan desværre ikke finde de menuer du omtaler, men det lyder til at du er inde på noget af det rigtige :o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. juni 2003 - 12:27 #5
Så lykkedes det selvfølgelig at finde den 2 minutter efter at jeg skrev indlægget :o)
Funktioner --> IMAP Kontoer --> Fjern kryds
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. juni 2003 - 22:19 #6
Det er ikke lykkedes endnu, men jeg har prøvet at spørge min host om der er noget, der skal gøres hos dem.
Btw: www.bufferzone.dk har været nede noget tid nu. Har du en anden side man kan kigge på?
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. juni 2003 - 22:50 #7
Nej jeg slås en del med min server i øjeblikket, jeg regner med at være oppe igen snarest
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. juni 2003 - 10:09 #8
Det blev desværre ikke løst, men jeg har en mistanke om at det er udbyderen der ikke tilbyder ægte IMAP-kontoer.