Avatar billede taste Nybegynder
04. juni 2003 - 17:30 Der er 3 kommentarer

Tilsendning af ny baggrund til mobil telefon

Jeg har fået tilsendt en baggrund til min sony ericsson t68i men jeg ved ikke hvor jeg skal få den fra?
centralen har sendt en sms hvor der står den er klar til hentning desuden var det krævet at ens wap var sat op men hvor får jeg baggrunden fra ?
Avatar billede tobis Nybegynder
04. juni 2003 - 21:36 #1
er ikke lige med kan du prøve at uddybe det lidt mere?
Avatar billede pallas Nybegynder
05. juni 2003 - 12:21 #2
Måske dette kan hjælpe ? : http://www.mobilebest.subnet.dk/_627707.html
Avatar billede taste Nybegynder
05. juni 2003 - 18:06 #3
Okay prøver igen så ;D
Jeg bestilte en baggrund fra internettet:
Jeg stødte på en reklamer på msn,dk's hjemmeside med et tilbud om at få ens egen baggrund på ens telefon jeg uploadede et billede og indtastede mit tlf nr + modellen af tlf så sendte jeg en sms til 1208 tror jeg nok med en eller anden tekst derefter modtog jeg en sms hvor der stod at billedet var klart til afhentning mn hvor ? jeg tror jeg skal bruge wap på en eller anden måde for der stod i reklamen at wap skulle være sat op hvilket det er