Avatar billede sebastianth Nybegynder
04. juni 2003 - 01:54 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Min computer fryser!?

Hey...

Jeg har fået et lille problem med min computer, den er begyndt på at fryse når jeg er inde i Windows (XP). Der er ikke noget program eller noget andet som jeg bruger der frem provokere fejlen. Men jeg kan høre når det sker, det lyder som om at én af mine harddiske bare slukker og så fryser computeren!
Er der nogen af jer som måske ved hvad det kan være?

Hilsen
Sebastian
Avatar billede skaw Nybegynder
04. juni 2003 - 02:03 #1
det er  en af de ting der sidder computeren som er ustabil det er næsten kun udelukkelses metoden der kan løse det du har selvfølgelig kørt scandisk og defrag
Avatar billede sebastianth Nybegynder
04. juni 2003 - 02:08 #2
Hmm nej ikke endnu! Det har jeg ikke lige tænkt på! Nå' men det sætter jeg den lige i gang med...
Avatar billede skaw Nybegynder
04. juni 2003 - 02:10 #3
det er ikke sikkert at det hjælper men vi ska starte et sted
Avatar billede foralias Praktikant
04. juni 2003 - 07:01 #4
Har du monteret nogle nye dele?
Hvad har du i den af diske og grafikkort og lign.?
Avatar billede tobias28 Praktikant
04. juni 2003 - 07:53 #5
strømforsyningen?

Er det en ny pc? (eller som foralias spørger: hvilke nye komponenter har du tilført om nogle?)
Avatar billede killer_bee Nybegynder
04. juni 2003 - 10:00 #6
har du måske 'sagt' tat din comp må slukke HD erfer X antal minuter for powersave?.. og så måske kan den ikke finde ud af at recover ...

bare en tanke :...
Avatar billede sebastianth Nybegynder
04. juni 2003 - 12:45 #7
Her er hvad jeg har i : Asus MB P4T533-C , 2*256 RDRam, Asus GeForce 4, 2*hd 80+40GB... Men jeg fik nyt MB i for 2 uger siden, fordi mit gamle futtet af! Det er bare noget den lige er begyndt på! Tror måske jeg har fundet fejlen, for nu har min computer kørt hele natten uden at slukke eller noget andet, jeg har bare prøvet at tage den ene HD fra, og nu køre den bare... ??
Avatar billede tbr-doa Nybegynder
04. juni 2003 - 16:38 #8
hvor stor psu har du??
Avatar billede sebastianth Nybegynder
04. juni 2003 - 18:37 #9
Den er på 400w...
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
05. juni 2003 - 01:34 #10
Når du kan høre det sker, så vil jeg da tro det er en af dine harddiske der sætter ud....

Prøv at pille den disk du ik har windows på ud, og lyd godt til den der sidder tilbage.....
Avatar billede sebastianth Nybegynder
05. juni 2003 - 13:42 #11
Jeps, det prøvede jeg samme dag som den gik amok! Og det ser ud som om at den virker nu!
Avatar billede tobias28 Praktikant
17. juni 2003 - 01:48 #12
lukke!
Avatar billede sebastianth Nybegynder
17. juni 2003 - 12:32 #13
Yes yes...