Avatar billede flyveren Nybegynder
03. juni 2003 - 23:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

php nuke

kan det passe at jeg ikke kan installer php nuke hvis mit webhotel køre i safe mode
Avatar billede viciodk Praktikant
03. juni 2003 - 23:44 #1
Nej, der er i hvert fald kun få problemer i PostNuke (som er en videreudvikling af PHPNuke) hvis webhotellet kører i safe mode og de små problemer der er kan nemt løses.
Avatar billede flyveren Nybegynder
03. juni 2003 - 23:47 #2
har du tid til at hjælpe 1000 point hvis det er nogen trøst
Avatar billede flyveren Nybegynder
03. juni 2003 - 23:48 #3
lige nu vil jeg sælge min sjæl for at få det til at virke ;P

-flyveren
Avatar billede flyveren Nybegynder
03. juni 2003 - 23:50 #4
det er faktisk post nuke jeg prøver at installere men jeg får den her meddelse

Cannot set time limit in safe mode in /web/homepage.dk/post/html/install.php on line 45

så vidt jeg kan læse mig frem til har det noget med safe mode at gøre hvad kan jeg gøre ved det

-flyveren
Avatar billede tipsen Nybegynder
04. juni 2003 - 00:27 #5
udkommenter linie 45 med // - det er sandsynligvis kun et problem hvis scriptet tager mere end 30 sekunder at udføre...
Avatar billede viciodk Praktikant
04. juni 2003 - 22:11 #6
Den fejl får jeg også, den betyder ikke noget... bare lad den være. Du behøver heller ikke udkommentere, for når installationen er færdig skal du alligevel slette install.php og /install/ mappen. Bare gennemfør installationen.