Avatar billede jonas_h Nybegynder
03. juni 2003 - 22:36 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Simpleste upload komponent

Jeg er blevet ok god til ASP nu, men skal nu lave et uploadsystem, er helt helt blank!

Jeg har hørt om en masse forskellige system: ASPUpload, ASP SmartUpload osv... Hvad er det mest simple?

Jeg skal lave et system hvor man uploader et billede, og filnavnet skal så automatisk ændres til hvilken person som nu uploader det...
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2003 - 22:42 #1
Det kommer jo lidt an på hvilke af de nævnte komponenter du har til rådighed på dit webhotel.
Avatar billede keysersoze Guru
03. juni 2003 - 22:51 #2
de er sådan set lige svære/simple syntes jeg - selvfølgelig er der forskel så det afhænger af hvad man først kigger på...

så du skal såmen ikke bekymre dig om hvad der er let og svært - men kun om hvad dit webhotel understøtter
Avatar billede jonas_h Nybegynder
03. juni 2003 - 22:55 #3
Hmmm det er Cliche.. Tror jeg nok understøtter det meste?? Ved det ikke rigtigt. Har I styr på det?
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2003 - 22:56 #4
Det var en tynd kommentar du kom med der, kan du ikke lige helt konkret beskrive hvilke komponenter de har installeret.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2003 - 22:57 #5
De har faktisk kun ASPsmartupload så det giver lidt sig selv.
Avatar billede jonas_h Nybegynder
03. juni 2003 - 22:59 #6
Schulze -> Jeg skrev jeg ikke vidste hvad de havde installeret! Så kunne ikke gøre kommentaren "tykkere".
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2003 - 23:04 #7
Du kunne jo lige tjekke deres hjemmeside som jeg gjorde, så havde du ikke engang behøvet at oprette et spørgsmål på E. ;)
Avatar billede jonas_h Nybegynder
03. juni 2003 - 23:32 #8
Ok hvor meget får jeg ud af at høre ordet ASPsmartupload?? Fatter da stadig ikke en brik af hvordan man uploader!
Har I links til nogle toturials etc?
Avatar billede luftballon Nybegynder
03. juni 2003 - 23:39 #9
Avatar billede luftballon Nybegynder
03. juni 2003 - 23:43 #10
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2003 - 23:55 #11
Det står på cliche hjemmesiden.
Avatar billede keysersoze Guru
04. juni 2003 - 07:27 #12
luftballon >> ikke særlig fedt at henvise til aspupload når det kun er aspsmartupload der åbenbart er installeret...

jonas_h >> http://www.aspsmart.com/ - her kan du finde alt hvad der er at vide omkring aspsmartupload...
Avatar billede jonas_h Nybegynder
04. juni 2003 - 09:43 #13
Der var noget jeg kunne bruge der:D Tak!