Avatar billede pellepeace Nybegynder
03. juni 2003 - 19:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lave en zip fil

Hvordan Laver man en zip fil, altså at man har en fil, fx. en mp3-fil, men hvordan kan man lave den til en zip fil?.
Jeg har downloadet WinZip 9.0 Beta.

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede im-scum Nybegynder
03. juni 2003 - 19:09 #1
Højre klik på filen så kommer der den normale menu der finder du winzip.
tryk så add to .zip
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. juni 2003 - 19:09 #2
markere filerne du vil pakke og højreklik, nu kan du vælge add to zip
Avatar billede viciodk Praktikant
03. juni 2003 - 19:10 #3
Du skal højreklikke på filen og vælge Winzip -> Add to archive...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
03. juni 2003 - 19:11 #4
det kan du godt, men den vil ikke blive comprimeret særlig meget, måske endda blive stører.  da mp3 allerede er "pakket".
Avatar billede pellepeace Nybegynder
03. juni 2003 - 19:11 #5
mange tak im-scum!
Avatar billede epiz Nybegynder
03. juni 2003 - 19:12 #6
Hvis du har instlleret winzip korrekt, bør du kunne højreklikke på den eller de pågældende filer, der vil så poppe en meny op hvor der står noget i retning af 'lav ???.mp3 til ???.zip'
Avatar billede im-scum Nybegynder
03. juni 2003 - 19:12 #7
Np sQ det være en anden gang. :D
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. juni 2003 - 19:32 #8
ahh 4 sekunders forskel