Avatar billede mazellan Nybegynder
03. juni 2003 - 19:03 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

tv-out

jeg har lige sat mit tv-out kabel i, og når det så kommer over på fjernsynet er det helt vildt flimret og jeg kan næsten ikke se hvad der er op og ned.
håber der er nogle der kan hjælpe, på forhånd tak
jeg har et msi g-force4 ti4200
Avatar billede epiz Nybegynder
03. juni 2003 - 19:07 #1
Dit tv skal have en s-vhs indgang.
Avatar billede mazellan Nybegynder
03. juni 2003 - 19:08 #2
jo men det plejer jo at virke så det er det jeg ikke forstår
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. juni 2003 - 19:09 #3
Det lyder som om opdateringshastigheden er for stor. Prøv at se om du kan sætte den ned. Alm. tv kører vist 50 HZ. Og man bør heller ikke sende et for stort billede over i tv'et. Det tror jeg nu ikke er problemet her, men det kan til tider også være et problem.
Avatar billede mazellan Nybegynder
03. juni 2003 - 19:25 #4
jeg har ikke lavet nogle ændringe på min HZ siden jeg købte min com. og jeg kan ikke køre lavere end 60HZ
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. juni 2003 - 19:31 #5
Kan der være noget galt med kablet ?
Flimmer kunne måske godt tyde på elektriske forstyrrelser.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2003 - 19:42 #6
Har du sat til til PAL i egenskaber for din skærm ?
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2003 - 19:43 #7
Ellers prøv at hente TVtool
www.tvtool.de
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
03. juni 2003 - 20:36 #8
Du kan max kører 800x600 i opløsning. Derudover skal du chekke dine GFX-kort settings idet de kan ændre 'sig selv'. Du skal sikre dig at det er SVHS der kommer ud hvis det er det som skal ind i TV'et og composit hvis det er normal TV-signal ind. Ellers kan det være et stik/kabel problem som nævnt tidligere, men det plejer ikke at opstå pludseligt medmindre du har noget som kan klemme kablet såsom en dør.
Avatar billede mazellan Nybegynder
10. juni 2003 - 19:27 #9
tak for hjælpen i må undskylde at jeg ikke lige fik svaret så hurtigt men bedre set end aldrig