Avatar billede nyrup Nybegynder
03. juni 2003 - 14:14 Der er 1 kommentar

A non-fatal configuration error occurred i IIS

På min Windows 2000 Server, får jeg pludselig flg. fejlmeddelelse, når jeg åbner Internet Services Manager, og klikker på serveren.

"A non-fatal configuration error occurred. Not all available information may be displayed".

Jeg kan (som der jo også står), ikke se alle informationerne om de enkelte sites.

Er der noget det har en løsning på dette?
Avatar billede angelone Nybegynder
26. juni 2003 - 23:21 #1
Som linket herunder hentyder til, kan det ligge med begrundelse i at du har installeret den seneste hotfix fra Microsoft.

http://isp-lists.isp-planet.com/isp-webhosting/0105/msg00096.html

Du kan prøve at afinstallere den og se om det hjælper (hvis du har valgt at der skal tages backup når du opdaterer), ellers er der nok så meget andet for end at afinstallere IIS'en og reinstallere den og derefter lægger SP1, 2, 3 og den i dag offentligjorte SP-4 på serveren igen.

--> AngelOne <--