Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
03. juni 2003 - 14:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lyd i flash

Efter lang tid arbejde, er min film blevet færdig!
STAR TREK THE MOVIE! Nu mangler der bare en masse lydeffekter, og noget musik.
Selv har jeg ikke tid til det, da jeg har eksame nu, så er der ikke en der kan gøre det for mig. Denne person kommer med i "Credits" og får samtidig 200 points.

Filmen bliver mailet.

På forhånd tak.
Avatar billede flyveren Nybegynder
03. juni 2003 - 23:45 #1
har du ik et sted jeg kan downloade film + lyde så skal jeg kigge på det
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
04. juni 2003 - 12:44 #2
-->flyveren

Altså, så du kan godt downloade filmen... Men de lyde jeg har fylder ialt 160 mb... Jeg har ikke lige et sted hvor jeg kan uploade dem.
Men hvis du kender en som har spillet "STAR TREK ARMADA", kan ud få dem. Alle lyde ligger i dette spil. Du kan også låne det på hovedbibloteket.

Faktisk vil jeg helt ikke ligge filmens .fla fil ud på nettet. Kan du ikke bare skrive din mailadresse til mig på zpeakerz@e-mail.dk ?
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
04. juni 2003 - 12:45 #3
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
11. juni 2003 - 22:37 #4
Jeg gør det selv