Avatar billede moejensen Nybegynder
03. juni 2003 - 13:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

convert pdf til jpg med Imagemagick

Jeg har et pdf dokument som jeg gerne vil have konverteret ti let lille jpg thumbs, jegfhar prøvet med følgende komando:

convert -resize 100 side1.pdf side1.jpg

Den starter også, og kommer ikke med fejl, men der kommer ingen outputfil

HJÆLP???
Avatar billede cdc Novice
03. juni 2003 - 13:11 #1
hvad med bare at lave en print screen og klip det ud og rezise det til en tumb, måske ikke den smarte måde, men det er nemt
Avatar billede moejensen Nybegynder
03. juni 2003 - 13:21 #2
det er rigtigt, men det er nok ikke så fedt, når der er tale om 200 pdf'er der skal konverteres hver uge :-)
Avatar billede ennas Nybegynder
06. juni 2003 - 19:43 #3
hvis du har photoshop, kan du jo lave en lille batchkørsel :-)
Avatar billede moejensen Nybegynder
06. juni 2003 - 22:49 #4
cool, jeg har godt set at jeg kan gøre det i photoshop, men jeg var ikke klar over at man kunne eksekvere komandoer inde i programet.

Kan du lave mig et eksempel hvor den konvertere pdf'erne i en mappe og smider thumbsne i en anden mappe?
Avatar billede moejensen Nybegynder
07. juni 2003 - 14:08 #5
anyone?