Avatar billede 1nsane Nybegynder
03. juni 2003 - 11:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvordan installerer jeg asp mod på til min apache webserver

som der står i titlen er jeg ude efter at få at vide hvordan man installerer et modul til asp på tuil min webserver
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
03. juni 2003 - 12:22 #1
Jeg vil fraråde dig at benytte asp under apache, men udelukkende køre den s
slags under IIS.

Man kan benytte produkter som Chili ASP, som dog ikke er 100% kompatible med MS ASP. Den slags produkter kan dog gøre en linux server mere ustabil end en windoze server, og kan ikke anbefales.
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
03. juni 2003 - 12:25 #2
http://www.apache-asp.org/ <- på denne side kan du finde en masse information om Apache::ASP hvordan det virker sammen med mod_perl osv.. har ik selv erfaringer med det men ved at det kan lade sig gøre!