Avatar billede zjinn Nybegynder
03. juni 2003 - 11:42 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

WinXP Tema?

Er der nogen, der kender et godt sted at downloade WinXP temaer ? F.eks. sådan et som det her:

www.buti.dk/skrivebord.jpg ...

Det ville også være helt brillant, hvis i gad forklare hvordan man installerer det :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. juni 2003 - 11:43 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
03. juni 2003 - 11:44 #2
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. juni 2003 - 11:45 #3
Vejledning til hvordan du gør står under "How to install"

Men jeg kan kun anbefale dig at hente dette program, som gør det noget lettere for dig: http://www.tgtsoft.com/download.php
Avatar billede zjinn Nybegynder
03. juni 2003 - 13:08 #4
Det er jo bare skidenice det der :) Så synes jeg lige i skal se mit desktop nu :)

www.zjinn.dk/desktop.jpg
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
03. juni 2003 - 13:16 #5
Avatar billede zjinn Nybegynder
03. juni 2003 - 13:44 #6
crazy legs > Jeg vil gerne vide, hvordan du laver TV Oversigt og den der tingest, der måler kapacitet. Kan du forklare ? Du får 50 points så....
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. juni 2003 - 13:59 #7
det kan jeg da godt hjælpe dig med til 50 point. Tv oversigt og kapacitet måleren er lavet med et lille script der loades ind på skrivebordet.

Til at lave det med bruge man et program der hedder samurize: http://www.samurize.com/
At sætte det op som det er vidst på billedet er lidt kompliceret, men at lave det ganske almindelig er rimelig let
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. juni 2003 - 14:00 #8
zjinn >> Jeg har nogle samurize filer jeg kan sende til dig, hvis det har interesse
Avatar billede zjinn Nybegynder
03. juni 2003 - 14:35 #9
Jep, det må du meget gerne, og også lige forklare, hvordan man gør, for jeg fatter absolut ikke det der program :)...

Hvis det er, har jeg icq og msn. Det er lidt lettere.

ICQ: 159268450
MSN: zjinn@zjinn.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. juni 2003 - 14:41 #10
www.bokaj.dk/eksperten/samurize.zip

(1) Hent og pak zil filen ud
(2) Filerne i scripts mappen ligger du ind under scripts mappen der hvor du har installeret samurize og det samme med config mappen ind under config
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. juni 2003 - 14:44 #11
(3) Start nu client.exe fra den mappe hvor du har installere samurize
(4) Højreklik på ikonet nede i højre hjørne og vælg at du vil bruge jakob-filen som config

(5) Nu skulle det hele gerne blive hentet ind på dit skrivebord

NB! Da det er min config fil kan du blive nødt til at sætte det op så det passer til din computer - her starter du config.exe og jeg kan ikke sige andet end prøv at leg lidt med det - det er sådan jeg har lært det
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. juni 2003 - 14:46 #12
Jeg har pt ikke samurize installeret så skulle der være problemer kan jeg desværre ikke hjælpe, men der kan findes meget hjælp på www.samurize.com
Avatar billede zjinn Nybegynder
03. juni 2003 - 16:23 #13
Det er skidenice jakob.. tusind tak for hjælpen :)
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
03. juni 2003 - 17:17 #14
ellers kan du jo evt se på www.wincustomize.com ... Der er MANGE fede og gratis produkter...!