Avatar billede ingolf Nybegynder
03. juni 2003 - 11:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

overføre værdi til felt

I et et gammelt felt (felt-x) på en formular, hvor jeg tidligere har indtastet værdien, ønsker jeg nu via nogle mellemregninger (beregnede felter) der ender i felt-y, at overføre vædien til felt-x fra felt-y.
Hvordan gør jeg det nemmest?
Avatar billede juks Novice
03. juni 2003 - 11:31 #1
i VBA
felty = feltx
Avatar billede privaten Nybegynder
03. juni 2003 - 13:21 #2
Det må da være feltx = felty, hvis det er så enkelt? ;-)
Avatar billede mhq Nybegynder
03. juni 2003 - 14:53 #3
Jeg tror lige du skal være obs på evt never-ending rutine. Stop dette ved at indlægge en bruger aktion for øverførsel af værdi til felt-x.