Avatar billede mvk Nybegynder
03. juni 2003 - 11:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen Freelancere

Jeg sidder med en løsning hvor jeg mangler at implementere nogle ting, men jeg kan se at jeg nok ikke kan finde ud af det. Kan jeg her på eksperten finde nogen som kan hjælpe mig med at implementere de sidste elementer ?
Avatar billede mazik Nybegynder
03. juni 2003 - 11:13 #1
Hvad er det lige problemet er? Hvilke elementer skal implementeres og hvor?
Avatar billede moskjaer Nybegynder
03. juni 2003 - 11:32 #2
Er det en betalt opgave?
Avatar billede mvk Nybegynder
03. juni 2003 - 12:11 #3
jeg skal godt betale lidt - men jeg har ikke meget at give af

det er cirka følgende:

1. implementering af HTML editor til administrationsmodul. er lavet men skal tilrettes
2. implementering og håndtering af størrelser på produkterne i DB og front/backend
3. diverse SQL statements - mest ift at joine 2 tabeller
4. implementation af indkøbskurv. alt database er lavet.

for de gode tror jeg der er nogle timers arbejde. maks 2 dage
hvad koster sådan noget ?
Avatar billede webben Nybegynder
03. juni 2003 - 12:12 #4
prøv at skriv til mig på thomas@eurowave.dk - så kan vi lige finde ud af noget smart.... :D
Avatar billede mazik Nybegynder
03. juni 2003 - 12:13 #5
Okay :-) Det hjalp lidt, men desværre kan jeg ikke hjælpe dig :-(
Avatar billede moskjaer Nybegynder
03. juni 2003 - 19:34 #6
Du er velkommen til at kontakte mig på kma@moskjaer.dk, så kan vi sikkert finde ud af en løsning
Avatar billede mvk Nybegynder
24. juni 2003 - 11:30 #7
tak for interessen. fandt en som kunne hjælpe