Avatar billede moffedrengen Nybegynder
30. november 2000 - 14:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

gif animation på skrive bordet

jeg har førsøgt at sætte en .gif animation på skrivebordet. jeg vil gerne have den til at bevæge sig kontinuerligt, men hvordan gør jeg det?
Avatar billede hojben Novice
30. november 2000 - 14:08 #1
Hvad med at lave et htm dokument hvor du har indsat din ani gif og så bruge htm\'en som baggrund? har ik selv prøvet, men mon ik??
Avatar billede wize Nybegynder
30. november 2000 - 14:13 #2
Du laver en Et HTML dokument.
Og så skulle det hele køre ved at du højrekliker på skrivebordet og vælger active desktop og aktivere din hjemmeside!
Avatar billede peltz Nybegynder
30. november 2000 - 15:03 #3
Først laver du en gif animation som køre i ring...
Derefter klasker du den ind i et html dokument, som du kan køre i Active desktop. Forudsætter at du har MS IE 4.o1 eller nyere... enjoy :-)
Avatar billede lens Nybegynder
30. november 2000 - 17:12 #4
du kan også bare bruge det som det er, ved at sætte det som baggrundbillede ligesom du plejer. De fleste gif animationer bevæger sig da vist kontinuerligt, men hvis ikke vil jeg tro at det er noget du kan definere i det program du laver billedet i.