Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 21:02 Der er 83 kommentarer og
1 løsning

slet en fil der "bruges af et andet program"

Jeg har downloadet en fil der har oprettet en bunke af skjulte mapper på min HD, som er skrivebeskyttet og hver gang jeg fjerner skrivebeskyttelsen for at fjerne filen, skrivebeskytter den automatiske filen igen!

Det er lykkedes mig at slette nogle af filerne men der er altid en tilbage: change.log, som hver gang jeg vil slette den siger: bruges af et andet program etc...

Hvordan sletter man sådan en fil??
Avatar billede kenp Novice
02. juni 2003 - 21:04 #1
start den op i fejlsikret tilstand og så slet dem den vej
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 21:13 #2
Eller boot på en diskette og slet den
Avatar billede bartfreak Nybegynder
02. juni 2003 - 21:20 #3
det behøver du ikke...og det vil ikke virke.
du skal blot højre klikke på filerne, ogspå fjerne fluebenet i skrivebeskyttet..:O).
Derefter slette..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
02. juni 2003 - 21:21 #4
Hvis den siger at den bruges af windows tryk ctrl-alt-delete..og fjern det, der eftet slet det. hvis det ikke virker brug Kør/msconfig
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 21:24 #5
bartfreak>> citat fra indlægget "og hver gang jeg fjerner skrivebeskyttelsen for at fjerne filen"
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 21:27 #6
Jeg prøvede at starte op i fejlsikret, men der fandtes filerne slet ikke(og jeg har slået vis skjulte filer til)

så genstartede jeg og pludselig kunne jeg godt slette den eneste fil der lå der i mapperne. Jeg slettede filen og 2 af mapperne, men da jeg kom til den "øverste" mappe kunne jeg ikke slette den! og vupti så var filerne som jeg havde slettet tilbage i mapperne!! plus nogle andre...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
02. juni 2003 - 21:28 #7
okay sorry..prøv ..
http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp
så tror du finder dit svar
Avatar billede bartfreak Nybegynder
02. juni 2003 - 21:29 #8
fik du prøvet : Kør/msconfig
du kan checke filerne her..
http://www.windows.no/win_bsys.php
Avatar billede kenp Novice
02. juni 2003 - 21:31 #9
ellers prøv også at kigge på www.spywarefri.dk og scanne den for diverse spyware
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 21:35 #10
lyhnild>> Hvad er det for en fil du har downloadet?
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 21:38 #11
det er en .asf (video clip), der har den uheldige egenskab at den linker til en pornoside, som den automatisk åbner når filen afspilles
Avatar billede bartfreak Nybegynder
02. juni 2003 - 21:39 #12
eller hvad med ad-aware..godt program. det er gratis.
http://download.com.com/3000-2094-10045910.html?legacy=cnet
Avatar billede bartfreak Nybegynder
02. juni 2003 - 21:41 #13
ookay..
det er sikkert en mappe der hedder my music .el my download..slet dem..og temp...og temporary internetfiles..og real player historie...recent
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 21:41 #14
Så tror jeg du skal have fat i ad-aware eller spywarefri som foreslået og så køre det igennem.
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 21:52 #15
tak for tippet, nu har jeg installeret lavasoft ad-aware 6.0. Den fandt en masse cookies, som jeg har slettet. Men det har desværre ikke hjulpet på min genstridige fil!!

Der er stadig det samme problem med den!!!

p.s. tak for alle tippene med de fede sider ;o)
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 21:55 #16
Har du slettet alt hvad adaware fandt?
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 21:56 #17
ja, rub og stub!
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 21:57 #18
den fil jeg har downloadet kan jeg forresten heller ikke slette(hvis det er nogen hjælp...)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
02. juni 2003 - 21:59 #19
hey hey..hvis du har delepogrammer..KzAa..al.lign..så kan du ikke bare slette all..!!
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 22:00 #20
Har du prøvet at scanne din maskine for virus på det link bartfreak gav dig?
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 22:06 #21
den fil jeg har downloadet ligger stadig i shared folder(Kazaa), da jeg ikke har kunnet slette den. Men de filer der er lagt ud på mit D-drev(min HD er delt i C: og D:)har ikke nogen  direkte forbindelse til den downloadede fil(udover at de er dukket op samtidige og på den måde nok er relateret!?!)

og jeg har scannet med ad-aware(to gange) og jeg slettede alt jeg fandt første gang(den fandt ikke noget anden gang...)
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 22:09 #22
Prøv at stoppe kazaa og så slette den/de filer.
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 22:17 #23
det hjælper desværre ikke at lukke kazaa, der er desværre det samme problem!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 22:18 #24
Nogle skud fra hoften:
1. Prøv spybot, meget effektiv http://www.soft-ware.net/internet/browsertools/bannerfilter/p02652.asp
Husk at opdatere den inden du bruger den.
2. Prøv at lave en tekstfil i samme folder og marker dem begge og vælg slet. Prøv et par gange idet rækkefølgen de bliver markeret i åbenbart også har noget at gøre med om dette tips virker eller ej. (hørte om det for en uges tid siden i et andet spørgsmål)
3. Deaktiver systemgendannelse og prøv at slette filen.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
02. juni 2003 - 22:26 #25
har haft den virus..hmm
prøv at logge af også slette den.
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 22:31 #26
nu har jeg prøvet at deaktivere systemgendannelse og så slette. Det gik forbavsende godt og jeg fik rent faktisk slettet den fil der ikke ville slettes før(den som ligger på HD´en). Men da jeg så skulle til at slette den anden mappe der ligger der("Recycler" med et par papirkurve i sig) ville den ikke længere. Da jeg så kom gik ud igen var den anden fil der igen!! -og nu er jeg nægtet adgang til den, så jeg ikke engang kan åbne ben!!!!
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 22:31 #27
Hva skal jeg logge af?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
02. juni 2003 - 22:32 #28
det står i trend micro´s "soulution..hvordan man skal gøre.
tror det er noget med at gendanne de filler er ikke kan gendannes af trend micro, manulelt.Feks, explorer.exe...kan være inficeret. Det kan gøres via cdén. Men start med blot at trykke  ctrl-alt-delete. og ta´ alt væk og prøv hver gang at slette den fil der ligger i temp, den skifte osse navn. Men den fylder vist 172 kb.
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 22:33 #29
filen hedder "system information volume", ej at forveksle med filen af samme navn der ligger på mit andet drev, hvor jeg har windows liggende...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 22:42 #30
Jamen der ligger da en system volume information på alle partitioner !!
Der ligger en i roden af hver eneste partition du har i maskinen. Jeg har selv 3 og der er en i hver af dem. Jeg mener at det er der windows gemmer systemgendannelses filer, så du kan prøve at sysle med systemgendannelse og sætte mængden af harddiskplads den må bruge ned til 0. Men du mister så muligheden for at gå tilbage til et systemgendannelsespunkt.
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 22:46 #31
den har bare ikke været der før, plus at når jeg starter op i fejlsikret så  er den der ikke(selvom jeg viser skjulte filer) og i den ligger en mappe der hedder RP47 og i den ligger filen : change.log som er den jeg ikke kan fjerne(kun nogle gange, hvorefter den dukker op igen!). Men nu er jeg nægtet adgang til system volume information! før kunne jeg sagtens åbne den!!!
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 22:48 #32
hvis jeg slår skrivebeskyttet fra, slår den automatiske til hver gang jeg forlader egenskaber og så åbner igen...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 22:49 #33
Jamen jeg har skam også alle disse filer. Det kan du ikke gøre noget ved andet end sætte systemgendannelse ud af drift eller sætte det til at måtte bruge 0 mb på alle drev.
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 22:51 #34
men hvad så med den downloadede fil som jeg stadig ikke kan slette og som ligger i min shared folder?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 22:53 #35
Tja.. hvis du nu i første omgang sætter systemgendannelse ud af drift, lukker kazaa, kører spybot, som jeg linkede til tidligere og derefter prøver at slette filen, så har vi noget mere at gå efter.
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 23:00 #36
har lige scannet med både trendmicro og ad-aware og kazaa er lukket...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 23:02 #37
Ok, og spybot ?
(jeg er altså rimeligt imponeret af det program)
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 23:07 #38
undskyld min fejl! nu kunne jeg godt slette den genstridige fil der lå i shared folder!! (Hurraaa!) Men system volume information og recycler ligger der stadig, men det skal de måske også? Det er bare mærkeligt at de ikke har været der før... og hvorfor jeg pludselig er nægtet adgang til system volume information, når jeg førhen har kunnet åbne den i mit forsøg på at slette change.log?!?
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 23:10 #39
Hvis du har slået ststemgendannelse fra så skal du bare ignorere system volume information, det er ikke godt at vide hvad Windows bruger den til så, men noget skal den nok bruge den til.
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 23:10 #40
har ikke kørt/installeret spybot, da jeg lige har installeret og kørt ad-aware og er de to programmer ikke identiske(stort set)
Avatar billede kenp Novice
02. juni 2003 - 23:10 #41
du skal ikke slette recycler det er din papirkurv! og du kan ikke slette de mapper som der ligger der i ! (du får nok heller ikke lov til det)

hvis den skriver til system volume information, så får du ikk elov til at åbne den samtidig, men den skal man jo heller ikke rode i !
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 23:10 #42
Og recycler er jo din papirkurv så den skal også blive der.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 23:11 #43
De skal ligge der, det kan du desværre ikke ændre på. Det er jo systemfiler og windows har den fulde kontrol over dem. Hvorfor du lige pludselig ikke kan komme ind i dem er måske fordi du har forsøgt at slette dem og derved har windows gendannet dem med nogle egenskaber/rettigheder der gør at selv administratorer ikke kan komme ind i dem.
Der er også visse steder i registreringsdatabasen som man ikke kan ændre. Dog kan man "hacke" sig derind ved at ændre rettighederne på "key'en". Tror det er det samme her.
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 23:13 #44
Med Windows er man nødt til bare at acceptere at nogle ting er nødt til at lægge på disken :-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 23:13 #45
Lyhnild >> Jeg har skam også kørt adaware i lang tid, og lærte først spybot at kende for nogle uger siden. Den fandt rigtigt meget som adaware ikke havde fundet, hvilket er grunden til at jeg udtaler mig så rosende om programmet.
Avatar billede fromsej Praktikant
02. juni 2003 - 23:14 #46
Du har et seriøst problem hent programmet HiJackThis, og kør det.
Hvis du ikke mener du selv kan overskue det, det er ret kompliceret, så smid logfilen herind der er folk der kan kigge og give råd omkring det.*S*
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#18.04.2003.
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 23:15 #47
Jeg kører med ad-aware og er tilfreds men nu har du fået gjort mig nysgerrig tonnybrandt så nu vil jeg lige prøve den :-)
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 23:18 #48
hmm, troede lige at mit problem var løst og så dukker fromsej op!?!

det lader til at recycler og systemvolume information får lov at blive, og den genstridige fil er væk fra shared folder...

Hvad er mit seriøse problem?

(jeg tror at jeg vil prøve spybot...)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 23:19 #49
Fromsej >> hvad er det du mistænker ? Kiggede lige kommentarerne igennem og har da ikke fundet noget som lyder rigtigt graverende. Har vi overset et eller andet ?

Ja det var også det jeg gerne ville vide *s*
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 23:21 #50
det tror jeg da ikke... -Men så har jeg vel heller ikke et seriøst problem ;o)
Avatar billede fromsej Praktikant
02. juni 2003 - 23:23 #51
De to indlæg, gør mig altså meget mistænksom, om det er fordi jeg er paranoid er muligt, men det stinker langt væk af en BrowserHijack.
Forhåbentlig tager jeg fejl:*S*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 23:27 #52
Ok, den med asf filen der linker til en pornoside, har jeg været ude for før. Det ligger altså "indvendigt" i asf-filen og har egentligt ikke noget med browseren at gør.
Den anden så jeg som at det var systemgendannelse der trådte ind og gendannede filen.
Men mon ikke spybot skulle tage den hvis det var browserhijack ?
(den nappede lige lop.com fra min idag. Fatter altså ikke hvor jeg havde fået den fra) *s*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 23:32 #53
Embeddede URL's i mediefiler: (deltager faktisk selv i spørgsmålet)
http://www.experts-exchange.com/winxp/Q_20326212.html
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 23:35 #54
nu har jeg lige scannet med spybot, og den fandt ikke noget mistænkeligt(kun noget mediaplayer og microsoft...)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 23:37 #55
Fromsej >> Hvad mener du ? Er hans computer clean ?
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 23:40 #56
(-er der forresten en måde jeg kan opdatere denne side på når der kommer indlæg, så jeg slipper for at bruge linket i din mail jeg får tilsendt...)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 23:41 #57
Bare tryk F5 eller klik på spørgsmålsteksten oppe i toppen.
Avatar billede fromsej Praktikant
02. juni 2003 - 23:45 #58
Lyhnild>>Ja, tryk <F5>
Tonnybrandt>>Det er jeg ret sikker på den er, men jeg vil gerne se Hijack loggen, inden jeg siger JA.
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 23:46 #59
ok, så laver jeg lige sådan en...
Avatar billede fromsej Praktikant
02. juni 2003 - 23:47 #60
Så får jeg lige førsteholdet til at kigge på den.*S*
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 23:50 #61
Logfile of HijackThis v1.93.0
Scan saved at 23:49:42, on 02-06-2003
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page=http://www.fbfc.dk/
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll
O4 - HKLM\..\Run: [GSICONEXE] GSICON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [DSLAGENTEXE] dslagent.exe USB
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Programmer\Winamp\Winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [PopUpStopperFreeEdition] "C:\PROGRA~1\POP-UP~1\PSFree.exe"
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: PsiWin 2.3 Connection Server.lnk = C:\Programmer\Psion\PsiWin\Psconsv.exe
O4 - Global Startup: ZoneAlarm.lnk = C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zonealarm.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsimilar.html
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://active.macromedia.com/director/cabs/sw.cab
O16 - DPF: {41F17733-B041-4099-A042-B518BB6A408C} - http://a1540.g.akamai.net/7/1540/52/20021205/qtinstall.info.apple.com/drakken/us/win/QuickTimeInstaller.exe
O16 - DPF: {6CB5E471-C305-11D3-99A8-000086395495} (Google Activate) - http://toolbar.google.com/data/da/big/1.1.62-big/GoogleNav.cab
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2003050501/housecall.antivirus.com/housecall/xscan53.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 23:54 #62
nu er jeg ikke specialist men der er umiddelbart ikke noget der ser mistænkeligt ud...
Avatar billede fromsej Praktikant
02. juni 2003 - 23:54 #63
Jeg gennemgår den i morgen, og har tilkaldt assistance, så du må have lidt tålmodighed. :o)
Avatar billede lyhnild Nybegynder
02. juni 2003 - 23:56 #64
ok, tusind tak for hjælpen indtil videre! Det har været en meget positiv debut for mig her på eksperten!! det eneste jeg ikke helt er dus med er point systemet?
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juni 2003 - 00:02 #65
Lyhnild>>Du kan få meget nyttig informstion om brugen af Eksperten her:
http://www.ebruger.dk/faq.asp - Eksperten: Sådan gør jeg.
Avatar billede hcma Novice
03. juni 2003 - 00:25 #66
her er måske en metode kan bruges. Jeg fandt den ved en tilfældighed tidligere idag:
Det skal lige siges at jeg ikke selv har prøvet det!!!

”Filen bruges af en anden person eller af et andet program”

There is a problem that XP exhibits in deleting or moving broken AVI files...it won't let you!

The reason is when an AVI file is clicked on/highlighted, shmedia.dll by default reads the entire contents of the file before allowing any access to the file.

Basically what this means is: as soon as you right click a broken avi file, shmedia.dll hangs and won't allow further file access to delete the broken file. Pretty screwed up...but

THERE IS A FIX!!!

-Simply delete the following registry key to prevent Explorer from loading shmedia.dll in response to file queries on these files.

"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32 "

Now, if you want to make W2K work a little easier, switch to classic folders in explorer.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. juni 2003 - 00:30 #67
Jeg synes heller ikke der ser ud til at være noget, men vent til andre har gennemgået den.
Avatar billede perhaps Nybegynder
03. juni 2003 - 05:58 #68
Jeg vil gerne gennemgå den iaften fra A-Z, men jeg skal på job nu. Har gennemset adskillige hijackThis-logs. Måske får vi også aovergaard på banen som også er vant til det.
Avatar billede perhaps Nybegynder
03. juni 2003 - 19:13 #69
For det første så kan ad-aware, spybot og de andre ikke klare en puter som er er hijacked. Din puter havde symptomerne, men (og glæd dig) jeg har gennemgået samtlige hijackThis angivelser og din puter er ikke hijacked. Selv om du kører med nogle ting som godt kan undværes så ser din log helt ok ud. Hvis du skal ha' nogle forklaringer til nogle af nøglerne så vend tilbage, så vil jeg fortælle dig hvad den står for.
Jeg forstår udmærket at fromsej mente den var hijacked for det så sådan ud. Nu må du lige fortælle om dit problem er løst. Hvis ikke så skyldes det i hvert fald ikke utøj på din puter. Har du lukket for messenger (ikke chat-programmet), men messenger service. Det er i hvert fald ingen dårlig idé.
Jeg skal nu til bestyrelsesmøde, men vender tilbage ved 21-tiden for at se kommentarerne.
Avatar billede perhaps Nybegynder
03. juni 2003 - 19:15 #70
Luk Messenger Service sådanne: http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#messenger
Avatar billede lyhnild Nybegynder
03. juni 2003 - 21:33 #71
nu har lukket messenger, som anvist.

Der ser umiddelbart ikke ud til at være nogle problemer længere...
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juni 2003 - 21:36 #72
Godt.*S*
Så er det med at få installeret sikkerhedsprogrammer.
Spybot, Spywareblaster, CookieWall og Spywareguard som minimum.
Alle kan findes herfra:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Avatar billede lyhnild Nybegynder
03. juni 2003 - 21:38 #73
ok, super! tak for tippet, så kan det være at i slipper for at se mig igen med det samme ;o)
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juni 2003 - 21:41 #74
Vi vil gerne se dig igen, men det er bedre for dig hvis det ikke er med vira eller lignende. ;o)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. juni 2003 - 21:43 #75
Det har da ellers været en fornøjelse :-)
Takker for point.
Men det giver mig et problem. Der har været så mange inde i dette spørgsmål at jeg synes det er lidt ufortjent at det er mig der scorer pointene, så sig lige til, hvis der er nogen der synes de skal have del i kagen. Så ordner vi det i et andet spørgsmål.
Avatar billede lyhnild Nybegynder
03. juni 2003 - 21:46 #76
ok, bertie har også været en del ind over, så hvis det skulle dryppe på nogen kunne det være ham... -og så var fromsej med på en go slutspurt!

Men det har da været en udpræget positiv oplevelse at stifte bekendskab med Eksperten :o)
Avatar billede lyhnild Nybegynder
03. juni 2003 - 21:50 #77
har lige installeret spyblaster, som har fundet 333 items!!! (-utroligt at jeg har haft plads til Word med alt det lort jeg har haft liggende!)
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juni 2003 - 21:54 #78
Tonnybrandt>>Lige netop med Virus og andet snavs, er point ikke så vigtige som at få løst problemerne, vi har alle (ca) ydet et bidrag, både her og i andre indlæg, vi ses jo ganske ofte *S*, så efter min mening bør du måske dele med Bertie og Perhaps, da Perhaps er den der tjekkede Hijackthis loggen, noget som jeg først så småt er ved at lære.
Jeg klarer mig fint med at vi har fået løst lyhnilds problem.*S*
Lyhnild>>Eftersom du er ny, og et behageligt nyt bekendtskab, kan du måske få glæde af at læse vores uofficielle FAQ om brugen af Eksperten.*S*
http://www.ebruger.dk/faq.asp - Eksperten: Sådan gør jeg.
Avatar billede lyhnild Nybegynder
03. juni 2003 - 21:56 #79
ok. Og igen tusind tak for hjælpen!!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. juni 2003 - 22:07 #80
Bertie og perhaps, kig her:
http://www.eksperten.dk/spm/360388

Fromsej >> Jeg er helt enig. Næste gang er det nok dig der render med pointene, så du får ingen ! *g* Nej, spøg tilside. Altid en fornøjelse at deltage i spørgsmål sammen med dig. Så lærer man jo noget *s*
Avatar billede perhaps Nybegynder
03. juni 2003 - 22:08 #81
Og lige netop hjemvendt. Jeg behøver ingen points.
lyhnild> Du siger at SpywareBlaster fandt 333. De 333 er dem som spywareBlaster holder ude fra din pc. Husk der skal være et flueben ud for dem allesammen. Husk også at opdatere af og til. Du kan finde ud at om SpywareBlaster har fået nye opdateringer på forsiden af Spywarefri.dk Når der kommer nye til skal de også tjekkes af med et flueben. De er røde indtil de har fået fluebenet.
Avatar billede perhaps Nybegynder
03. juni 2003 - 22:11 #82
Ok! Har lige set din henvisning. Tak for points!
Avatar billede lyhnild Nybegynder
03. juni 2003 - 22:23 #83
endnu engang tak for de gode råd :o)
Avatar billede tbird Nybegynder
20. april 2004 - 16:20 #84
Ellers er der også en løsning her:
http://forums.devshed.com/archive/t-105506