Avatar billede krydset Nybegynder
02. juni 2003 - 20:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

rendere en animation i maya 5 samt programmet låser

jeg vil gerne vide hvordan man rendere en animation i maya 5.0. jeg kan kun rendere et enkelt billede men ikke hele animationen.

er der nogen online manual man kunne kigge i eller har producenterne ikke lavet det?

Jeg har lige købt programmet af min fætter som gik på røven med sit firma, men desværre uden manual :-(

og en anden ting programmet låser når jeg prøver at bruge den funktion der hedder: Ocean material >> specular shading

når jeg trykker på specular shading bruger den 100% af min cpu og programmet kan ikke bruges :-(

håber i svare hurgtigt ?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. juni 2003 - 22:23 #1
Hvorfor kontakter du ikke bare din fætter, for han har vel ikke andet at lave lige for tiden...

/per
Avatar billede krydset Nybegynder
02. juni 2003 - 22:32 #2
åhhh jo han har, han sidder på et specialt hotel hvor der er låst døre hele dagen. med andre ord han sidder i varetægt. ham solgte alt hvad han havde inden det gik helt galt. det er noget med noget svindel han lavede på et tidspunkt, ikke noget vi skal diskutere nærmere her vel+ da det faktisk ikke omhandler spm.

Mvh Thomas L //krydset
Avatar billede xksperten Nybegynder
07. juni 2003 - 11:10 #3
Hej
se den her video
http://www.digital-tutors.com/digital_tutors/display_video.php?videoX=100&cat=m&w=688
Learn how to render your animation to an avi or a sequence of images.  This is a must view for new artists
Avatar billede krydset Nybegynder
08. juni 2003 - 10:16 #4
Tak for det xperten
Avatar billede krydset Nybegynder
08. juni 2003 - 10:17 #5
læg lige et svar experten
Avatar billede xksperten Nybegynder
08. juni 2003 - 11:30 #6
Hej det var så lidt
det  er en fed side  http://www.digital-tutors.com/digital_tutors/maya/index.htm
masser af digital_tutors video
Avatar billede xksperten Nybegynder
10. juni 2003 - 11:37 #7
hej. se min lille video http://62.79.49.154/bolt.avi