Avatar billede kb1313 Nybegynder
02. juni 2003 - 18:51 Der er 5 kommentarer

Prob. med diskettedrev

Jeg har nogen problemer med mit diskettedrev. Det spørger altid om jeg vil formatere min diskette lige meget hvilken diskette jeg putter i. Jeg har prøvet med mange forskellige. Jeg har windows 98 og jeg har prøvet disketterne på en anden comp. med XP og der virker de fint. Hvad skal jeg gør jeg kan ikke komme ind og se filerne når den hele tiden spørger. Jeg kan ikke se filerne pga. det. hvad skal jeg gøre???
Avatar billede geforce3 Praktikant
02. juni 2003 - 18:53 #1
I XP maskinen flyt filerne ud og formater disketten... Har selv oplevet det med nogen disketter og finder ingen løsniong på det
Avatar billede jpvj Nybegynder
02. juni 2003 - 18:53 #2
Lyder som et defekt drev. Prøv at skifte det.
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 19:02 #3
Hælder også til et defekt drev. Køb et nyt - de fås for en flad 100 kr.
Avatar billede geforce3 Praktikant
02. juni 2003 - 19:05 #4
Det er bare underligt, for mit virker jo fint...
Avatar billede fromsej Praktikant
02. juni 2003 - 23:37 #5
http://www.webattack.com/get/pcinspector.shtml
Burde kunne hjælpe dig.
Jeg oplever tit samme problem med 3 forskellige PCér med hver sit styresystem de kan ikke læse hinandens disketter.