Avatar billede nasty-nixi Nybegynder
02. juni 2003 - 18:44 Der er 37 kommentarer

Hmm hva' syns i om mit design ?

Hva' syns i om mit design www.friserverplads.dk/Ventrilo d r kun design i skal kig på.... Mvh. Nixi
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
02. juni 2003 - 18:46 #1
link virker ikek
Avatar billede nasty-nixi Nybegynder
02. juni 2003 - 18:47 #2
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
02. juni 2003 - 18:47 #3
vikrer ikke
Avatar billede fangel Nybegynder
02. juni 2003 - 18:47 #4
stadig ik
Avatar billede nasty-nixi Nybegynder
02. juni 2003 - 18:47 #5
looool hvad laver jeg doh www.friserverplads.dk/VitriolicFuture
Avatar billede fangel Nybegynder
02. juni 2003 - 18:55 #6
1) synes at den ANCII pil der peger på "enter" skal væk, den er simpelt hen grim

2) synes at sider der skal have eget pop-up vindue er pænt irriterende, og kan ikke forstå det...

3) hader ikke at vide hvor links peger på (status-linie), ikke at have mulighed for Mozilla's "tabs" og ikke at ahve nogle "tilbage" knap... alt dette havde være undgået hvis det var i et normalt vindue...

4) hvad skal 2-tallet i titlen? har intet med sidens navn at gøre? og har ingen anden relation med siden

5) forsiden er utrolig tom, der står intet

6) menuen er meget svær at læse

7) hvad mening er der med < > pilene i toppen? har ingen mening, hvorfor er de udformet som knapper? eller har det noget at køre med at der ingen links er, og det der er linker til en side der ikke findes?

Morten
Avatar billede nasty-nixi Nybegynder
02. juni 2003 - 19:00 #7
Hmm 4) hvad skal 2-tallet i titlen? har intet med sidens navn at gøre? og har ingen anden relation med siden..... Hvilket 2tal ? og jeg sage kun du skulle se på design og ik popup og om det var svært at læse texten og de der pile gør nok ik noget endnu når jeg kun har lavet designet hvad med at læse hvad jeg skriver for du kommer med alle mulige skøre bemærkninger ok du siger din mening om den men læs lige hvad jeg skiver DESIGN...................
Avatar billede fangel Nybegynder
02. juni 2003 - 19:03 #8
på det vindue der åbner, "Vitriolic2"

og læsbarhed har KLART noget af gøre med om folk kan læse en skrift! og at det er i en pop-up er jo også en vigtig del af ens design (en dårlig del synes jeg, men det er jo kun mig)

Morten
Avatar billede oasen Nybegynder
02. juni 2003 - 19:10 #9
Efter min mening er det også grænseløst irriterende, at den skal åbne i et maksimeret vindue.

Men når det er sagt, synes jeg, det er et meget lækkert design. Dog er det meget "cyber-agtigt", hvilket nok også kan ses af din målgruppe.
Avatar billede fangel Nybegynder
02. juni 2003 - 19:12 #10
og en lille detalje, det hedder tagwall, ikke tagvall... ;)

oasen => tja, ens målgruppe kommer frem når man har en tagwall, ik'?

Morten
Avatar billede nasty-nixi Nybegynder
02. juni 2003 - 19:25 #11
Er den her www.friserverplads.dk/IroNIzZ mere jer ? Den har jeg oxo lavet
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
02. juni 2003 - 19:28 #12
hov hov dobbeltspørgsmål ..så må du af med 2 point mere :))
Avatar billede fangel Nybegynder
02. juni 2003 - 19:30 #13
den er bedre, men stadig en del "nybegynder" fejl... (sig til hvis jeg skal lave en liste)

og det er bare ikke fedt at skrive "oxo" istedet for "også"... det er faktisk uendeligt grimt (næsten så grimt som CS? -red.)

Morten
Avatar billede nasty-nixi Nybegynder
02. juni 2003 - 19:33 #14
CS r0x u ass off l0rn that.. plz..
Avatar billede nasty-nixi Nybegynder
02. juni 2003 - 19:34 #15
Må jeg  se en side du har lavet =?
Avatar billede oasen Nybegynder
02. juni 2003 - 19:41 #16
Det hedder "Active Server Pages".

2000,- for en hjemmeside til et stort firma...
Kan du lave en webshop med brugerlogin og prioriteret bannerrotation?
Avatar billede fangel Nybegynder
02. juni 2003 - 19:42 #17
jeg er ikke designer, men programør!

---

men jeg er programør for denne side, www.desi-dev.dk.

jer har bl.a. lavet PHP (ikke det der MS/ASP snask -red.) for:
www.darwichgarcia.com / www.message.com / www.respect4u.dk / www.bryllupzonen.dk

Morten
Avatar billede nasty-nixi Nybegynder
02. juni 2003 - 19:42 #18
jeg har fået 1500 for at lave en HP til et firma men det er bare gået ned så HP ligger ikke ude mere..
Avatar billede fangel Nybegynder
02. juni 2003 - 19:43 #19
Avatar billede nasty-nixi Nybegynder
02. juni 2003 - 19:43 #20
lol 15000 kr.. mener jeg
Avatar billede doggy82 Praktikant
02. juni 2003 - 19:43 #21
hmmm elendigt! folk med høj opløsning som jeg selv får bare noget grimt grafik oppe i venstre hjørne af skærmen. Hvis du absolut vil lave fullscreen så lav det dynamisk så det ser godt ud i alle opløsninger. Og så er det en god idé at ha' sort baggrund.
Avatar billede fangel Nybegynder
02. juni 2003 - 19:44 #22
(jeg har fået 2000 for at lave NOGET til en side)
Avatar billede nasty-nixi Nybegynder
02. juni 2003 - 19:45 #23
doggy hvem snakker du til og om hvilken HP =?
Avatar billede doggy82 Praktikant
02. juni 2003 - 19:46 #24
nasry-nixi>> Jeg kommenterer spørgsmålet.
Avatar billede oasen Nybegynder
02. juni 2003 - 19:48 #25
Som firma ville jeg nok betænke mig lidt på at henvende mig til dig, efter jeg har læst følgende.

"Tropical en cs clan og de styrer for hårdt så luk røven :]
tjaa så er der jo oxo min egen side jeg har bikset sammen >IroNIzZ<"

dea_pg -> Jeg synes, du skulle studere lidt ASP.net i stedet for det Open Source/PHP-snask ;o)
Avatar billede nasty-nixi Nybegynder
02. juni 2003 - 19:50 #26
hehe d r en gammel side jeg er ved at lave noget nyt bare rolig :D
Avatar billede xtr0 Nybegynder
02. juni 2003 - 19:50 #27
oasen <- At studere i ASP.NET/MS snask er da rent tidspilde ;)

nasty-nixi <- Du kan råbe og skrige så tosset du vil men du får mig ikke på at du har lavet en side til 15000... Synes nemlig det lyder som overdrevent blær.
Avatar billede fangel Nybegynder
02. juni 2003 - 19:53 #28
OpenSource holder hårdt! hvordan skulle det ellers være muligt at installere OS/Office-like pakke/browser/tegneprogram/osv helt uden at betale for det...

når min silent-mini-itx system kommer hjem, så bliver der døbt Linux, men indtilvidere må jeg nøjes med Mozilla og OpenOffice ;)

Morten
Avatar billede xtr0 Nybegynder
02. juni 2003 - 19:55 #29
dea_pg <-
"når min silent-mini-itx system kommer hjem, så bliver der døbt Linux" døber du tit dit linux? (bare en tanke) ;)
Avatar billede fangel Nybegynder
02. juni 2003 - 19:57 #30
sorry, sker for de bedste... dømt!
Avatar billede oasen Nybegynder
02. juni 2003 - 19:58 #31
xtr0 -> Der fik du mig virkelig overbevist med din sublime argumentation. Jeg vil straks gå over til de seje Linux-drenge! :=)
Avatar billede fangel Nybegynder
02. juni 2003 - 19:58 #32
men nu vi er ved det, så hedder mine computere da noget... (Albert og Woz, opkaldt efter A. Einstein og Steve Wozniak -red.)
Avatar billede xtr0 Nybegynder
03. juni 2003 - 12:34 #33
ej hvor er vi egentligt barnlige... Står og diskuterer hvad der er bedst (ASP/PHP) når vi allesammen godt ved at PHP er det bedste ;)
Avatar billede fangel Nybegynder
03. juni 2003 - 12:36 #34
xtr0 => det er jo lige det ;) ;)
Avatar billede oasen Nybegynder
06. juni 2003 - 02:08 #35
Hvis I ellers kunne løsrive jer fra jeres håbløse farvede kærlighed til open-source-produkter, vil I opdage, at der ikke findes noget endegyldigt svar på dette spørgsmål.
Hver teknologi har både fordele og ulemper, og valg af denne vil derfor blive truffet ud fra, hvilke krav der er til den pågældende opgave.

Og kravet er langt fra altid, at det hele bare skal være GRATIS.
Avatar billede amadeus Nybegynder
09. juni 2003 - 14:35 #36
oasen -> hvorfor ikke? når pengene fra alt det som man skal betale for går til pengegriske mænd i jakkesæt, når opensource projekter altid kommer fra nogle nørder som ikke ved hvad penge er, og hvor det kan blive forbedret af alle nørder i verden som har lyst? Og desuden så er det jo ikke alle amatører som har røven fuld af penge.... og næsten alle professionelle har vel været amatører på et eller andet tidspunkt?
Avatar billede oasen Nybegynder
19. juni 2003 - 21:11 #37
Hvis det virkelig brænder på, er det rart at vide, hvem man skal kontakte.