Avatar billede fjipper Nybegynder
30. november 2000 - 12:44 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

nero burning

jeg har lige købt en brænder,jeg bruger
nero burning v5,0. når jeg har brændt
ca 5% giver programmet mig en fejlmeddelse
som siger \"strømsvigt\".
Er der en som ved hvad der kan være galt?
Avatar billede wize Nybegynder
30. november 2000 - 12:44 #1
Hvilken brænder har du?
Avatar billede htx98i17 Professor
30. november 2000 - 12:54 #2
måske får brænderen ikke strøm nok? selv om det lyder underligt

ellers må der være en fejlbeskrivelse i programmet, der fortæller dig hvad du skal gøre.
Avatar billede fjipper Nybegynder
30. november 2000 - 12:57 #3
samsung 8x4x32
Avatar billede wize Nybegynder
30. november 2000 - 13:03 #4
Prøv at installere WinOnCd Eller Easy cd creator. for hvis brænderen får for lidt strøm så skulle den slet ikke kunne brænde!!
Avatar billede speedy Nybegynder
30. november 2000 - 13:18 #5
Strøm kan godt være en dårlig oversættelse af stream, som jo betyder at den ikke får data hurtigt nok.

/SpEeDy
Avatar billede htx98i17 Professor
30. november 2000 - 13:20 #6
strømsvigt = datasvigt ?

strøm =  buffer underrun ?

det lyder også lidt usandsynligt :o)
Avatar billede wize Nybegynder
30. november 2000 - 13:58 #7
Hvis det er Buffer underrun Så:

gå ned i start>Programmer>Tilbehør>Systemværktøjer>og vælg systemopsætnint.
vælg fanebladet start. og slå alle de unødvendig baggrunds programmer fra.. f.esk MStask. og alle dumme baggrundsprogrammer!

Dette gør at systemrecurserne bliver forøget! og din computer giver en mere stabil dataoverførsel til din brænder..

hvis det sker at når den melder fejl. alt den lukker cd\'en så er det fordi der er buffer underrun!
Avatar billede chruker Nybegynder
30. november 2000 - 20:13 #8
Måske får den vitterlig ikke strøm nok til at holde laseren i gang. Hvad har du ellers i din computer ?  En Athlon + et par harddiske, cd-rom drev og brænder + for lille strømforsyning (under 300w) er ikke den bedste kombination. De nye Pentium 4 sluger vist også strøm. Men fortæl lige hvad din konfiguration er, så vi kan udelukke det.
Avatar billede unouno Nybegynder
04. december 2000 - 10:08 #9
Hvis det er så kan du prøve at deaktiver dit netkort eller bare noget der tager strøm...
hvis det virker efter du har gjort det så er det fordi din brænder får for lidt strøm...

altså det vil sige du skal have en støre strømforsyning.