Avatar billede putz Nybegynder
01. juni 2003 - 21:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af www.webgui.dk

Hej Gruppe

Mit spørgsmål drejer sig om www.webgui.dk og ønsket er at vide om:

funktionaliten er ok.
designet er ok.
indholdet er ok.

Og ellers en over-all vurdering af sitet.

Håber på en masse konstruktiv kritik.

(PS Sitet er et gratis community for et open-source CMS)

Mvh Peter
Avatar billede human Nybegynder
01. juni 2003 - 21:21 #1
Problem With Request
Avatar billede putz Nybegynder
01. juni 2003 - 21:27 #2
Øhm kom igen? Den forstod jeg ikke...
Kan du ikke komme ind på sitet?
Avatar billede ellebaek Nybegynder
01. juni 2003 - 21:27 #3
Førstegangs indtrykket er ok...

Synes den virker godt funktionelt, men den afstemning der er på: "Om WebGUI" der mangler en mulighed for at stemme...

Jeg synes det er mærkeligt at hele siden er på dansk, men når man er logget ind og vil ændre i sine oplysninger er det er engelsk, og det samme med: hello bruger. Click here to log out.

Men ellers en god side...
Avatar billede ellebaek Nybegynder
01. juni 2003 - 21:29 #4
det samme når man er under forummet...
Avatar billede human Nybegynder
01. juni 2003 - 21:29 #5
Nej kunne ikke komme ind, men det lykkedes nu.

Jeg synes designet er total nice. Og funktionaliteten er i top..

Ved ikke rigtig med indholdet..
Avatar billede putz Nybegynder
01. juni 2003 - 21:40 #6
Tak for kommentarerne indtil videre :)

->Ellebaek
Det er helt rigtigt at det er mærkeligt med DK-Engelsk forvirring. Vi må håbe at en komplet dansk oversættelse snart ser dagens lys.....

Er der andre der har problemer med at stemme? Det lyder meget mystisk at stemme knappen skulle være væk?

Ellers kan jeg sige at den version der kører på webgui.dk nu er en beta og der er en del bugs i den. En gang i næste uge vil der komme en stabil version igen.

Mvh Peter
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
02. juni 2003 - 00:02 #7
Undskyld, men jeg skal spørge: Hvorfor er der et øje på jeres banner... jeg syntes bare det er alt for brugt, er der en speciel grund til at netop I igså har valgt at bruge et øje i jers banner?
Avatar billede putz Nybegynder
02. juni 2003 - 11:24 #8
->Musicchart.dk

Grunden til at der er et øje i vores topbanner er, at vi mener at det passer godt til navnet WebGUI. GUI er betegnelsen for en brugerflade og det er jo netop det man "ser" (øjet). Det er udelukkende et symbol på selve systemet, som netop vi ser det.

Mvh Peter